Research Specifications

Home \رابطه نگرش به مدرسه با ...
Title رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان
Type of Research Presentation
Keywords ادراک از نظام آموزشی، اثربخشی تدریس ، دوره متوسطه.
Abstract هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان دوره متوسطه بود. روش تحقیق از نوع توصیفی می باشد و از 206 نفر معلمان زن مدارس دخترانه ناحیه 2 شهر تبریز، 100 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند که به پرسشنامه نگرش به مدرسه و اثربخشی تدریس پاسخ دادند. و نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین نگرش به مدرسه و اثربخشی تدریس آنها رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین نتیجه آزمون t مستقل بیانگر این بود که بین میانگین اثربخشی تدریس معلمان دارای درجه تحصیلات متفاوت، تفاوت معنی داری ندارد.
Researchers Ramin Habibi (First Researcher)، (Second Researcher)