Title
|
رابطه خودکارآمدی معلمان و صلاحیت حرفه ای آنان با انگیزش شغلی بر اساس نظریه خودتعیین گری
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
خودکارآمدی معلمان، صلاحیت حرفه ای، انگیزش شغلی، خودتعیین گری
|
Abstract
|
نقش اساسی تعلیم و تربیت در بهسازی و توسعه ی زندگی فردی و اجتماعی انسان قابل چشم پوشی نیست. آموزش وپرورش به عنوان جزئی از نظام اجتماعی جامعه، نقش کلیدی در اصلاح و بازسازی جامعه از نسلی به نسل دیگر دارد. که باید توسط انسان های شایسته و سالم اداره شود. معلمین کسانی هستند که در ارتباط مستقیم با نسل آینده ی جامعه قرار دارند. بنابراین ابتدا باید خود دارای شخصیتی سالم و قوی باشند تا بتوانند در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش جامعه ازجمله تربیت نسلی سالم موفق باشند. یک عامل مهم که می تواند کارآمدی و مؤثر بودن معلمان را مشخص نماید، باورهای خودکارآمدی آنان است
|
Researchers
|
(Student)، moosa piri (Primary Advisor)، javad mesrabadi (Advisor)
|