Research Specifications

Home \طراحی برنامه تلفیقی درمانی – ...
Title طراحی برنامه تلفیقی درمانی – آموزشی و اثربخشی آن بر بهبود مولفه های خواندن، خودپنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با مشکل خواندن
Type of Research Thesis
Keywords اختلال یادگیری خاص، برنامه تلفیقی درمانی – آموزشی، خودپنداره، خواندن، سازگاری
Abstract تاثیر این برنامه بر مولفه های خواندن، خود پنداره و سازگاری دانش اموزان مورد سنجش قرار می‎گیرد. به عبارتی به بررسی این سوال پرداخته خواهد شد که آیا برنامه مذکور در بهبود مولفه های خواندن (واج آگاهی و واج شناسی، صدا شناسی، واژگان، روان خوانی و درک مطلب)، خودپنداره (شش مولفه مختلف شامل رفتار، وضعیت عقلانی و تحصیلی، وضع ظاهری و نگرش‎ها‎، اضطراب، شهرت، شادی و رضایت) و سازگاری اجتماعی (شامل سه مولفه اجتماعی، هیجانی و تحصیلی) دانش‎آموزان اختلال یادگیری خاص همراه با اختلال خواندن تاثیر و کارایی لازم را دارد؟
Researchers (Student)، javad mesrabadi (Primary Advisor)، Ramin Habibi (Advisor)، abolfazl farid (Advisor)