Title
|
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی عصب روانشناختی بر فرا حافظه, برنامه ریزی و حل مساله دانش آموزان دارای اختلال ریاضی
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
کارکردهای اجرایی عصب روانشناختی- فراحافظه- برنامه ریزی وحل مساله - اختلال ریاضی
|
Abstract
|
ازآنجایی که اختلال ریاضی یکی ازشایع ترین اختلالات یادگیری است که زندگی تحصیلی اجتماعی وحتی دربزرگسالی زندگی شغلی فردرارتحت تاثیرقرارمی دهد وباعث مشکلات روحی وروانی آنان شده ودلسردشدن آنان ازادامه تحصیل می شود. طبق مطالعات عصب روانشناختی دانش آموزان حساب نارسا درکارکردهای اجرایی مشکل داشته وازلحاظ سطح توانایی سازمان دهی برنامه ریزی وحل مساله وفراحافظه پایین ترازهمسالان خودهستند .باتوجه به این که کمترمطالعه ای به بررسی کارکردهای اجرایی عصب روانشناختی دانش آموزان مبتلا به مشکل ریاضی پرداخته است همچنین شیوع بالای حساب نارسایی دردانش آموزان انجام این پژوهش ضروری می نماید.
|
Researchers
|
(Student)، Ramin Habibi (Primary Advisor)، javad mesrabadi (Advisor)
|