Title
|
نقش منابع خودکارآمدی و کفایت اجتماعی در رفتارهای جرأت مندانه و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
منابع خودکارآمدی،کفایت اجتماعی،جرات ورزی،سرزندگی تحصیلی
|
Abstract
|
هدف این مطالعه بررسی نقش منابع خودکارآمدی و کفایت اجتماعی بر رفتارهای جرات مندانه و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی می باشد.تحقیق حاضر از نوع غیر آزمایشی و طرح آن از نوع همبستگی می باشد زیرا برآنیم رابطه بین متغیر ها و تاثیر آن ها بر یکدیگر را اندازه گیری کنیم.جامعه آماری شامل تمام دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در سال تحصیلی 97-96 می باشد. نمونه ی این پژوهش طبق جدول مورگان و کرجسی و با روش نمونه گیری طبقه ای نسبتی برآورد خواهد شد، همچنین برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه منابع خودکارآمدی کمالی زارچ، پرسشنامه کفایت اجتماعی پرندین، پرسشنامه جرات ورزی گمبریل و ریچی و پرسشنامه سرزندگی تحصیلی چاری و دهقان زاده استفاده خواهد شد.
|
Researchers
|
(Student)، javad mesrabadi (Primary Advisor)، abolfazl farid (Advisor)
|