Title
|
بررسی عددی تاثیر موقعیت سیلندر مابین فلپ و ایرفویل بر عملکرد بال و صدای ایجاد شده
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
دینامیک سیالات محاسباتی، عملکرد بال، ایرفویل دو المانه، نویز
|
Abstract
|
صنعت هواپیمایی یکی از صنایعی است که در سالهای اخیر توانسته حجم بالایی از سفرها را به خود اختصاص دهد. بنابراین بررسی در ارتباط با عملکرد مناسب بال هواپیما در افزایش راندمان و کاهش نویز می توان منجر به آن شود که بازدهی سیستم افزایش یابد و سفر برای مسافرین دل انگیزتر شود. در این پایان نامه سعی بر آن شده است که یکی از معظلات صنعت هواپیمایی با بکارگیری مناسب استوانه در فاصله بین فلپ و ایرفویل با کاهش نویز و افزایش عملکرد برطرف شود.
|
Researchers
|
(Student)، Mir yoseph Hashemi (Primary Advisor)، Mohsen Fallah (Advisor)
|