Research Specifications

Home \رابطه برنامه درسی پنهان، ...
Title رابطه برنامه درسی پنهان، دوزبانگی و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
Type of Research Thesis
Keywords برنامه درسی پنهان، سلامت روانی، دوزبانگی، عملکرد تحصیلی.
Abstract برای دانش آموزان معرف توانایی های علمی آنها برای ورود به دنیای کار و مقاطع تحصیلی بالاتر است و همواره برای معلمان، والدین، مسئولان نظام آموزشی و متخصصان تربیتی حائز اهمیت و تأثیر آن در ارتقای بهره وری و بهبود اثربخشی نظام تعلیم و تربیت غیر قابل انکار است. در سیستم آموزشی، عملکرد تحصیلی مناسب نشان از موفقیت فرد در مراحل آموزشی است که این امر به احساس لیاقت و غزت نفس دانش آموز کمک شایانی می کند. در صورتی که عملکرد تحصیلی نامناسب و ضعیف منجر به شک نسبت به توانایی و کفایت شود، زمینه احساس بی لیاقتی و حقارت در فرد را منجر خواهد شد .
Researchers (Student)، moosa piri (Primary Advisor)، Behboud Yarigholi (Advisor)