Title
|
شناسایی و ارزشیابی کیفیت مولفه های آموزش مجازی دوره دوم متوسطه شهر تبریز
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
آموزش مجازی،کیفیت،دوره دوم متوسطه
|
Abstract
|
طراحی و اجرای هر شیوه ی آموزشی، به ارزیابی عملکرد آن سیستم با هدف بهبود و کارایی آن، لازم و ضروری می باشد. اگرچه امروزه شاهد تبلیغات بی شماری در خصوص مزایای آموزش الکترونیکی بوده و صاحبان صنایع آموزشی تمایل و شتاب بسیاری برای تبدیل سامانه های سنتی آموزشی به سامانه های آموزش الکترونیکی از خود نشان می دهند، ولی باید با تأمل و تفکر بیشتری با این رویکرد و شیوه ی به روز آموزشی برخورد شود. انتخاب آموزش الکترونیکی بدون توجه به آنچه که از دست می رود و آنچه که به دست می آید، خردمندانه و عاقلانه نیست. ازاین رو بررسی عواملی که بر کیفیت آموزش مجازی مؤثر است، می تواند بسیاری از این موانع را رفع و به پیاده سازی هرچه بهتر این نوع آموزش کمک نماید.
|
Researchers
|
(Student)، Rouhollah Mahdiuon (Primary Advisor)، Peyman Yarmohammadzadeh (Advisor)
|