Title
|
بررسی موانع و مشکلات عاطفی دانش آموزان پایه ششم در مواجهه با برنامه درسی
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
مشکلات عاطفی، برنامه درسی، دوره ابتدایی
|
Abstract
|
با توجه به اهمیت موانع و مشکلات عاطفی دانش آموزان ، موضوع این تحقیق بررسی موانع و مشکلات عاطفی دانش آموزان پایه ششم در مواجهه با برنامه درسی است.
این پژوهش از نوع تحقیقات کیفی است که جامعه آمار ی آن معلمان پایه ششم مدارس شهر مهاجران است. روش این پژوهش گراندد تئوری از نوع سیستماتیک اشتراوس و کوربین است .روش نمونه گیری به صورت هدفمند با روش اشباع نظری است مصاحبه شامل سوالات باز در سه بخش اطلاعات فردی، نیاز اطلاعاتی و رفتار اطلاع یابی جنبه های خاص(ابعاد مختلف رابطه معلم با دانش آموزان) می شود .. برای تجزیه و تحلیل داده ها از سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی که شیوه مورد استفاده در پژوهش گراندد تئوری است، استفاده می شود. روایی سوالات مصاحبه از طریق اساتید و متخصص های رشته های علوم تربیتی، برنامه ریزی درسی تعیین خواهد شد.
|
Researchers
|
(Student)، Sirous Asadian (Primary Advisor)، Behboud Yarigholi (Advisor)
|