Research Specifications

Home \جایگاه محتوای الکترونیکی در ...
Title جایگاه محتوای الکترونیکی در تحقق اهداف برنامه درسی علوم پایه ششم ابتدایی
Type of Research Thesis
Keywords محتوای الکترونیکی- اهداف- پایه ششم ابتدایی - برنامه درسی
Abstract بدیهی است که محتوای الکترونیکی یکی از بنیان های اساسی سیستم های آموزشی نوین و از دستاوردهای مهم آموزش الکترونیکی می باشد. ازاین رو بررسی عناصر مهم در محتوای آموزش الکترونیکی یکی از ضرورت های حیاتی در زمینه برنامه درسی خصوصاً در دوره ابتدایی می باشد. این بررسی جایگاه محتوای الکترونیکی را در تحقق اهداف برنامه درسی علوم پایه ششم ابتدایی مشخص می کند. نتایج این پژوهش به طور کاربردی می تواند مورداستفاده سیاست گذاران، برنامه ریزان، مؤلفان قرار گیرد.
Researchers (Student)، isa barghi (Primary Advisor)، Abolfazl Ghasemzadeh (Advisor)