Title
|
نقش سواد رسانه اجتماعی بر ارتباطات رسانه، توانمند سازی فناوری و ایجاد محیط یاد گیرنده در بین معلمان.
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
سواد رسانه ای اجتماعی، ارتباطات رسانه، توانمند سازی فناوری، محیط یادگیرنده، معلمان.
|
Abstract
|
امروزه با گسترش هزاران شبکه رسانه ای، اخبار و مطالب با کسری از ثانیه در جهان منتشر می شود.در این بین اگر افراد جامعه سواد رسانه ای نداشته باشند، قدرت تشخیص واقعیت را ندارند. از سویی بر اساس گفته مسئولین و مشاوران در بلندمدت، هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد و این دستگاه عظیم باید برنامه کامل و جامعی را برای این مهم که همان تعلیم و تربیت میلیونها جوان و نوجوان این مرز و بوم است تلاش کند و کلید این نیز در دست معلمان است، توسعه ارتباطات و فناوری روز به روز در حال گسترش است و همه دنیا در تلاشند که از دنیای فناوری عقب نمانند. به طور کلی رسانه های اجتماعی را می توان عامل ورود به دنیای مدرن دانست و استفاده از آنها برای تمام افراد ظرافت های خاص خود را داراست و سواد و دانش استفاده صحیح از آنها را می طلبد. در این پژوهش بر آن خواهیم شد تا به بررسی نقش سواد رسانه اجتماعی بر ارتباطات رسانه، توانمند سازی فناوری و ایجاد محیط یاد گیرنده در بین معلمان بپردازیم. در راستای آن سواد رسانه اجتماعی معلمان ارزیابی خواهد شد، مولفه های تاثیرگذار بر سواد رسانه اجتماعی معلمان و ارتباطات رسانه؛ توانمند سازی فناوری و ایجاد محیط یادگیرنده؛ تبیین راهکارهای افزایش سواد رسانه اجتماعی در میان معلمان؛ افزایش توانمند سازی فناوری در میان معلمان و افزایش ایجاد محیط یادگیرنده در میان معلمان خواهیم پرداخت.
|
Researchers
|
(Student)، Aziz Hedayati Khoshemehr (Primary Advisor)، Abolfazl Ghasemzadeh (Advisor)
|