Title
|
اثربخشی آموزش شادکامی دانش آموزان بر جهت گیریهای انگیزشی، احساس خودکارآمدی و هیجانات تحصیلی
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
موزش شادکامی، جهت گیری های انگیزشی، احساس خودکارآمدی، هیجانات تحصیلی.
|
Abstract
|
تحصیلات یکی از مهم ترین حیطه های زندگی هر فردی است که تاثیر بسیار زیادی بر اکثر ابعاد زندگی انسان ها دارد. به سبب پیشرفت سریع تکنولوژی و علوم مختلف در جهان، به اهمیت تحصیلات بیش از سایر دهه ها تاکید می شود همچنین پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها و نظام آموزشی جوامع تبدیل شده است . بخش بزرگی از استرس ها و فشارهای دوره دانش آموزی مربوط به تحصیلات است. به همین دلیل توجه به متغیرهای مرتبط با تحصیلات به یکی از حیطه های مورد توجه پژوهشگران تبدیل شده است. متغیرهای جهت گیری های انگیزشی احساس خودکارآمدی و هیجانات تحصیلی برخی از عواملی هستند که به طور غیرمستقیم بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان اثر می گذارند. بر همین اساس انجام پژوهش حاضر از اهمیت بالایی برخوردار است.
|
Researchers
|
(Student)، abolfazl farid (Primary Advisor)، javad mesrabadi (Advisor)
|