Title
|
رابطه ادراک از برنامه درسی پنهان و کیفیت زندگی دانشگاهی در دانشجویان رشته های علوم تربیتی
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
برنامه درسی پنهان، ادراکات، کیفیت زندگی دانشگاهی
|
Abstract
|
هدف از پژوهش حاضر رابطه ادراک از برنامه درسی پنهان و کیفیت زندگی دانشگاهی در دانشجویان رشته های علوم تربیتی می باشد و روش پژوهش حاضر از لحاظ رویکرد پژوهش در زمره پژوهش های کمی، از منظر هدف، در زمره پژوهش های کاربردی و از نظر ماهیت پژوهش در دسته پژوهش های توصیفی- همبستگی می باشد.
جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های علوم تربیتی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به تعداد 507 نفر (352 نفر خانم و 155 آقا) می باشد.
در این پژوهش برای تعیین حجم نمونه از جدول کرجسی- مورگان استفاده خواهد شد که بر اساس این جدول تعداد 219 نفر بعنوان حجم نمونه انتخاب خواهد شد. روش نمونه گیری نیز، نمونه گیرى تصادفی طبقه ای نسبتی خواهد بود. بدین صورت که به تناسب دانشجویان خانم و آقا نمونه انتخاب خواهد شد و تعداد 152 نفر خانم و 67 نفر آقا انتخاب خواهند شد.
|
Researchers
|
(Student)، moosa piri (Primary Advisor)، Sirous Asadian (Advisor)
|