Title
|
نقش سبک های یادگیری، انگیزش پیشرفت و باورهای معرفت شناختی در پیش بینی تفکر انتقادی دانشجویان
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
سبک های یادگیری، انگیزش پیشرفت، باورهای معرفت شناختی، تفکر انتقادی
|
Abstract
|
یکی از اصلی ترین نوآوری های این تحقیق شناسایی عوامل بالقوه موثر بر تفکر انتقادی است. با توجه به اینکه در زمینه تاثیر سبک های یادگیری، انگیزش پیشرفت و باورهای معرفت شناختی تحقیقات کمی انجام شده است، به نظر می رسد که انجام این تحقیق بتواند نقش موثری در شناخت هر چه بیشتر ماهیت و عوامل موثر بر تفکر انتقادی و روش های بهبود آن ایفا کند. چنین شناختی می تواند نقش مهمی در ایجاد برنامه های مداخله ای موثر بر تفکر انتقادی داشته باشد.
|
Researchers
|
(Student)، siavash sheikhalizadeh (Primary Advisor)، Ramin Habibi (Advisor)
|