Research Specifications

Home \نقش سبک های یادگیری، انگیزش ...
Title نقش سبک های یادگیری، انگیزش پیشرفت و باورهای معرفت شناختی در پیش بینی تفکر انتقادی دانشجویان
Type of Research Thesis
Keywords سبک های یادگیری، انگیزش پیشرفت، باورهای معرفت شناختی، تفکر انتقادی
Abstract یکی از اصلی ترین نوآوری های این تحقیق شناسایی عوامل بالقوه موثر بر تفکر انتقادی است. با توجه به اینکه در زمینه تاثیر سبک های یادگیری، انگیزش پیشرفت و باورهای معرفت شناختی تحقیقات کمی انجام شده است، به نظر می رسد که انجام این تحقیق بتواند نقش موثری در شناخت هر چه بیشتر ماهیت و عوامل موثر بر تفکر انتقادی و روش های بهبود آن ایفا کند. چنین شناختی می تواند نقش مهمی در ایجاد برنامه های مداخله ای موثر بر تفکر انتقادی داشته باشد.
Researchers (Student)، siavash sheikhalizadeh (Primary Advisor)، Ramin Habibi (Advisor)