Research Specifications

Home \اثربخشی آموزش مهارت مدیریت ...
Title اثربخشی آموزش مهارت مدیریت زمان بر کنترل توجه، شیوه های کمک خواهی در دانشجویان دارای تعلل ورزی
Type of Research Thesis
Keywords آموزش مهارت مدیریت زمان، کنترل توجه، شیوه های کمک خواهی، تعلل ورزی
Abstract هدف اصلی پژوهش حاظر بررسی اثربخشی آموزش مهارت مدیریت زمان بر کنترل توجه، شیوه های کمک خواهی در دانشجویان دارای تعلل ورزی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دارای تعلل ورزی تحصیلی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سال تحصیلی1403-1402 خواهد بود، و نمونه پژوهش حاظر در مرحله نخست نمونه گیری ابتدا بر روی دانشجویان پرسشنامه تعلل ورزی اجرا خواهد شد و بر اساس نقطه برش تعداد 40 نفر انتخاب و سپس به صورت تصادفی در گروه های آزمایش(20 نفر) و کنترل(20 نفر) قرار خواهند گرفت و هر دو گروه پرسشنامه های سبک های کمک خواهی،کنترل توجه را پرخواهند کرد (پیش آزمون) و بعد از اجرای پیش آزمون گروه آزمایش طی 10 جلسه 2 ساعته در جلسات آموزش مهارت های مدیریت زمان شرکت خواهند کرد و تمرینات لازم را انجام می دهند و در پایان جلسات آموزش مدیریت زمان ، هر دو گروه با پرسشنامه های فوق (پس آزمون ) مورد سنجش قرار خواهند گرفت تا میزان تاثیر آموزش مدیریت زمان را بر روی سبک های کمک خواهی و کنترل توجه دانشجویان دارای تعلل ورزی را مورد بررسی قرار داد.
Researchers (Student)، Ramin Habibi (Primary Advisor)، abolfazl farid (Advisor)