Title
|
رابطه ی خودکار امدی و اضطراب تدریس دانشجو معلمان : نقش میانجی گرانه ی تنظیم عاطفی و جهت گیری انگیزشی
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
خودکارامدی، اضطراب تدریس، تنظیم عاطفی، جهتگیری انگیزشی
|
Abstract
|
هدف پژوهش حاضر رابطه خودکارامدی و اضطراب تدریس دانشجو
معلمان: نقش میانجیگرانهی تنظیم عاطفی و جهتگیری انگیزشی میباشد و انتظار
میرود نتایج پژوهش مورد استفاده مسئولین آموزش و پرورش در فرآیند جذب و
بکارگیری دانشجو معلمان در فرآیند تدریس در مدارس قرار گیرد.
|
Researchers
|
(Student)، abolfazl farid (Primary Advisor)، Ramin Habibi (Advisor)
|