Research Specifications

Home \تأثیر کیفیت خدمات آنلاین بر ...
Title تأثیر کیفیت خدمات آنلاین بر رضایت مندی مشتریان کتاب های ورزشی وب سایت حتمی
Type of Research Thesis
Keywords کیفیت طراحی وب سایت، رضایت مندی، وب سایت حتمی
Abstract تحقیق حاضر به تعیین تأثیر کیفیت طراحی وب سایت بر رضایت مندی مشتریان کتاب فروشی وب سایت حتمی می پردازد. تحقیق حاضر از نوع توصیفی و به روش پیمایشی بوده و با استفاده از پرسش نامه ی پنج ارزشی لیکرت انجام شد. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های آزاد، پیام نور و سراسری شهرستان تبریز می باشد که حداقل یک بار، خرید اینترنتی از کتاب فروشی وب سایت حتمی داشته اند. از آن جا که در این پژوهش نمونه ی آماری برابر با جامعه ی آماری در نظر گرفته شده، به تعداد 160 پرسش نامه تهیه گردید که در مجموع 149 تعداد از آن به دستمان رسید. برای تجزیه و تحلیل داده های این تحقیق در سطح آمار توصیفی مشخصات افراد جامعه ی آماری مانند سن، جنسیت، میزان تحصیلات و... از شاخص-های مرکزی، فراوانی، نمایش داده ها، رسم نمودارها و .. استفاده شده است و در بخش های آمار استباطی از آزمون کلموگروف اسمیرنف جهت مشخص کردن نرمال بودن توزیع نمونه ، و جهت بررسی پایایی پرسش نامه از آلفای کرونباخ استفاده شده است. برای آزمون فرضیه ، اثرسنجی شاخص های کیفیت طراحی وب سایت بر رضایت مندی مشتریان وب سایت حتمی از روش رگرسیون تک متغییره استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که شاخص های کیفیت طراحی وب سایت بر رضایت مندی مشتریان تأثیر معنی داری دارد.
Researchers Roghaye Sedighi (Student)، Fariba Askariyan (Primary Advisor)، Mahdi Bashiri (Advisor)