Name — Affliation faculty member Degree — Academic Rank - WebSite — Email — Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleJournal 1 برنامه ی درسی مبتنی بر مغز در دوره ی پیش دبستانی بررسی وضعیت موجود و راهکارهایی برای وضعیت مطلوب پژوهش های نوین روانشناختی 17 (1401) 301-308 2 بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز در دوره پیش دبستانی و اعتباربخشی آن (پژوهش کیفی) سلامت روان کودک 8 (1400) 30-45 3 تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیش دبستانی پژوهش در برنامه ریزی درسی 16 (1398) 53 تا 63 4 تأثیر اجرای شیوه های مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمذی عمومی دانش آموزان پژوهش در برنامه ریزی درسی سال سیزدهم، دوره دوم (1395) 99-109