Name — Affliation — Degree Ph.D Academic Rank - WebSite — Email — Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleJournal 1 اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی نشریه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور (نشریه چشم انداز برنامه درسی و آموزش ) 4 (1404) 1 2 مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی و آموزش حافظه کاری خنثی بر کارکردهای شناختی و علائم اضطراب امتحان دانشجویان روانشناسی شناختی 7 (1398) 52-68 3 تبیین رفتارهای پرخطر دانشجویان براساس جهت گیری مذهبی و سلامت معنوی سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت سلامت 2 (1397) 203-209 4 تمایز دانش آموزان با سرزندگی تحصیلی بالا و پایین بر اساس خوش بینی تحصیلی و جهت گیری هدف اندیشه های نوین تربیتی 14 (1397) 247-267