Name reza mohammadzadeghan Affliation Faculty of Psychology and Educational Sciences, Shahid Madani University of Azerbaijan Degree Ph.D / educational psychology Academic Rank - WebSite — Email r [dot] mohammadzadegan [at] azaruniv [dot] ac [dot] ir Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleJournal 1 اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودتنظیمی هیجانی و علایم اختلال نقص توجه/بیش فعالی در کودکان رویش روانشناسی 12(3) (1402) 25-34 2 مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن آگاهی با و بدون تحریک فراجمجمه ای مغز بر خودتنظیمی هیجانی و عملکرد حل مساله در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی فصلنامه علوم اعصاب شفای خاتم 11 (1402) 52- 64 3 مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی مبتنی بر ذهن آگاهی با / و بدون تحریک فراجمجمه ای مغز بر توجه پایدار و بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نقص توجه / بیش فعالی روانشناسی شناختی 2 (1401) 1-21 4 مقایسه ناگویی خلقی و رفتارهای تکانشی در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی و افراد عادی افق دانش 23 (1396) 201-206