Research Specifications

Home \رابطه خودکارآمدی تحصیلی با ...
Title رابطه خودکارآمدی تحصیلی با میزان هماهنگی خانواده و مدرسه در دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر کرکوک
Type of Research Thesis
Keywords خودکارآمدی تحصیلی، هماهنگی، خانواده، مدرسه، دانش آموز
Abstract خودکارآمدی تحصیلی به باور دانش آموز در توانایی انجام موفقیت آمیز تکالیف تحصیلی اشاره دارد که نقش مهمی در عملکرد و انگیزش تحصیلی ایفا می کند. خانواده و مدرسه دو نهاد اساسی هستند که در شکل گیری و تقویت خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان تأثیرگذارند. هماهنگی میان این دو محیط می تواند با ایجاد فضای حمایتی، تشویق، و برقراری ارتباط مؤثر، باورهای مثبت دانش آموزان نسبت به توانایی های خود را تقویت کند و در نتیجه منجر به افزایش تلاش، پشتکار و عملکرد تحصیلی بهتر شود.
Researchers (Student)، abolfazl farid (Primary Advisor)، javad mesrabadi (Advisor)