Research Specifications

Home \اثربخشی آموزش به روش بارش ...
Title اثربخشی آموزش به روش بارش مغزی در درس علوم اجتماعی بر تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان
Type of Research Thesis
Keywords بارش مغزی ،تفکر انتقادی ، انگیزش پیشرفت
Abstract امروزه،به سبب مشکلات گوناگون در فضای مدرسه،پرورش تفکر انتقادی دانش آموزان چندان مورد توجه قرار نمیگیرد،در حالی که الزام های دنیای جدید هرروز بیشتر از پیش توجه به این اندیشه ها را ضروری میکند. از این رو ، کند و کاو درباره ی راه های گسترش تفکر خلاقانه در دانش آموزان امری ناگزیر و الزامی است . در حقیقت به دلیل اینکه مدرسه جایی است که تعلیم و تربیت رسمی در آن جریان دارد، باید محیطی باشد که پرورش فکر و شکوفایی اندیشه شاگردان را موجب شود و مربیان و معلمان باید از عادات و شیوه هایی که مانع گسترش تفکرات سطح بالا در دانش آموزان میشود، گریزان باشند.
Researchers (Student)، Gholamreza Golmohammad Nazhad Bahrami (Primary Advisor)، Ramin Habibi (Advisor)