1 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 17 (1403) 386-396
|
2 |
|
روش ها و مدل های روان شناختی 15 (1403) 35-50
|
3 |
|
تعلیم و تربیت ـ وزارت آموزش و پرورش 40 (1403) 123-140
|
4 |
|
آموزش و ارزشیابی 16 (1402) 13-31
|
5 |
|
آموزش و ارزشیابی 15 (1401) 13-35
|
6 |
|
مطالعات ناتوانی 12 (1401) 130-130
|
7 |
|
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 11 (1400) 111-131
|
8 |
|
مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز 43 (1400) 284-292
|
9 |
|
آموزش و ارزشیابی 14 (1400) 85-111
|
10 |
|
روانشناسی تربیتی 17 (1400) 289-316
|
11 |
|
روانشناسی مدرسه 9 (1399) 181-198
|
12 |
|
اندیشه های نوین تربیتی 16 (1399) 89-115
|
13 |
|
آموزش و ارزشیابی 13 (1399) 149-167
|
14 |
|
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی اول (1398) 113-122
|
15 |
|
بیماری های پستان ایران اول (1398) 47-59
|
16 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی اول (1398) 200-224
|
17 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی سال چهاردهم (1398) 1-22
|
18 |
|
مدیریت مدرسه 8 (1398) 283-303
|
19 |
|
آموزش و ارزشیابی سال دواردهم (1398) 13-28
|
20 |
|
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی دوره هشتم (1398) 33-62
|
21 |
|
سلامت روان کودک دوره5 (1397) 135-147
|
22 |
|
اندازه گیری تربیتی 8 (1397) 151/164
|
23 |
|
آموزش و ارزشیابی سال 11 بهار 97 (1397) 35-54
|
24 |
|
سلامت روان کودک دوره 4 (1396) 78-87
|
25 |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1395) 65-81
|
26 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی volume8 (1394) 255-260
|
27 |
|
DU Journal, Humanities and Social Sciences vol 8 (2015) 420-433
|
28 |
|
آموزش و ارزشیابی سال هفتم (1393) 9-20
|
29 |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1393) 89-101
|
30 |
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES (2014) 699-702
|
31 |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1392) 37-50
|
32 |
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES Volume 3 (2013) 233-237
|
33 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی اول (1392) 175-200
|
34 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی (1392) 175-200
|