| 1 |
|
علوم تربیتی (علوم تربیتی و روانشناسی سابق) 6 (1404) 47-70
|
| 2 |
|
مطالعات روانشناسی تربیتی 22 (1404) 59-86
|
| 3 |
|
پژوهش های علوم شناختی و رفتاری 14 (1403) 77-90
|
| 4 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 17 (1403) 386-396
|
| 5 |
|
روش ها و مدل های روان شناختی 15 (1403) 35-50
|
| 6 |
|
تعلیم و تربیت ـ وزارت آموزش و پرورش 40 (1403) 123-140
|
| 7 |
|
شناخت اجتماعی 13 (1403) 1-18
|
| 8 |
|
آموزش و ارزشیابی 17 (1403) 53-78
|
| 9 |
|
آموزش و ارزشیابی 16 (1402) 13-31
|
| 10 |
|
آموزش و ارزشیابی 15 (1401) 13-35
|
| 11 |
|
مطالعات ناتوانی 12 (1401) 130-130
|
| 12 |
|
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 11 (1400) 111-131
|
| 13 |
|
مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز 43 (1400) 284-292
|
| 14 |
|
آموزش و ارزشیابی 14 (1400) 85-111
|
| 15 |
|
روانشناسی تربیتی 17 (1400) 289-316
|
| 16 |
|
روانشناسی مدرسه 9 (1399) 181-198
|
| 17 |
|
اندیشه های نوین تربیتی 16 (1399) 89-115
|
| 18 |
|
آموزش و ارزشیابی 13 (1399) 149-167
|
| 19 |
|
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی اول (1398) 113-122
|
| 20 |
|
بیماری های پستان ایران اول (1398) 47-59
|
| 21 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی اول (1398) 200-224
|
| 22 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی سال چهاردهم (1398) 1-22
|
| 23 |
|
مدیریت مدرسه 8 (1398) 283-303
|
| 24 |
|
آموزش و ارزشیابی سال دواردهم (1398) 13-28
|
| 25 |
|
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی دوره هشتم (1398) 33-62
|
| 26 |
|
سلامت روان کودک دوره5 (1397) 135-147
|
| 27 |
|
اندازه گیری تربیتی 8 (1397) 151/164
|
| 28 |
|
آموزش و ارزشیابی سال 11 بهار 97 (1397) 35-54
|
| 29 |
|
سلامت روان کودک دوره 4 (1396) 78-87
|
| 30 |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1395) 65-81
|
| 31 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی volume8 (1394) 255-260
|
| 32 |
|
DU Journal, Humanities and Social Sciences vol 8 (2015) 420-433
|
| 33 |
|
آموزش و ارزشیابی سال هفتم (1393) 9-20
|
| 34 |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1393) 89-101
|
| 35 |
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES (2014) 699-702
|
| 36 |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1392) 37-50
|
| 37 |
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES Volume 3 (2013) 233-237
|
| 38 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی اول (1392) 175-200
|
| 39 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی (1392) 175-200
|