۱ |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 17 (1403) 386-396
|
۲ |
|
روش ها و مدل های روان شناختی 15 (1403) 35-50
|
۳ |
|
تعلیم و تربیت ـ وزارت آموزش و پرورش 40 (1403) 123-140
|
۴ |
|
آموزش و ارزشیابی 16 (1402) 13-31
|
۵ |
|
آموزش و ارزشیابی 15 (1401) 13-35
|
۶ |
|
مطالعات ناتوانی 12 (1401) 130-130
|
۷ |
|
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 11 (1400) 111-131
|
۸ |
|
مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز 43 (1400) 284-292
|
۹ |
|
آموزش و ارزشیابی 14 (1400) 85-111
|
۱۰ |
|
روانشناسی تربیتی 17 (1400) 289-316
|
۱۱ |
|
روانشناسی مدرسه 9 (1399) 181-198
|
۱۲ |
|
اندیشه های نوین تربیتی 16 (1399) 89-115
|
۱۳ |
|
آموزش و ارزشیابی 13 (1399) 149-167
|
۱۴ |
|
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی اول (1398) 113-122
|
۱۵ |
|
بیماری های پستان ایران اول (1398) 47-59
|
۱۶ |
|
پژوهش های نوین روانشناختی اول (1398) 200-224
|
۱۷ |
|
پژوهش های نوین روانشناختی سال چهاردهم (1398) 1-22
|
۱۸ |
|
مدیریت مدرسه 8 (1398) 283-303
|
۱۹ |
|
آموزش و ارزشیابی سال دواردهم (1398) 13-28
|
۲۰ |
|
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی دوره هشتم (1398) 33-62
|
۲۱ |
|
سلامت روان کودک دوره5 (1397) 135-147
|
۲۲ |
|
اندازه گیری تربیتی 8 (1397) 151/164
|
۲۳ |
|
آموزش و ارزشیابی سال 11 بهار 97 (1397) 35-54
|
۲۴ |
|
سلامت روان کودک دوره 4 (1396) 78-87
|
۲۵ |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1395) 65-81
|
۲۶ |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی volume8 (1394) 255-260
|
۲۷ |
|
DU Journal, Humanities and Social Sciences vol 8 (2015) 420-433
|
۲۸ |
|
آموزش و ارزشیابی سال هفتم (1393) 9-20
|
۲۹ |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1393) 89-101
|
۳۰ |
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES (2014) 699-702
|
۳۱ |
|
آموزش و ارزشیابی اول (1392) 37-50
|
۳۲ |
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES Volume 3 (2013) 233-237
|
۳۳ |
|
پژوهش های نوین روانشناختی اول (1392) 175-200
|
۳۴ |
|
پژوهش های نوین روانشناختی (1392) 175-200
|