Research Specifications

Home \تجربه زیسته اساتید از آموزش ...
Title تجربه زیسته اساتید از آموزش های مجازی دانشگاه تبریز در دوران کرونا
Type of Research Thesis
Keywords آموزش مجازی،کرونا، دانشگاه تبریز،تجربه زیسته
Abstract مطالعه آموزش های مجازی به چندین دلیل اهمیت دارد اولا بخاطر تعطیلات اضطرای که ناخواسته به وجود می آید و باعث راکت شدن آموزش های حضوری می شود از افت تحصیلی یادگیرندگان جلوگیری می کند.دوما با رشد و پیشرفت فناوری اطلاعات اساتید دانشگاه ها باید خود را برای مواجه با چالش های پیش رو خود را برای آموزش مجازی آماده کنند.سوما دانشگاه ها برای اثر بخشی آموزش های مجازی راهکار هایی را ارائه کنند.که آموزش مجازی به عنوان یکی از کاربردهای مهم فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطات در جهان مطرح و فعالیت های گستردهای در این راستا آغاز گردیده است این امکان می تواند یکی از گزینه های مورد توجه برای پر کردن خلأهای آموزشی، در نبود دسترسی به آموزش حضوری باشد.آموزش الکترونیکی تعامل بین دانشجویان و استادان را سرعت می بخشد که این تعامل فهم اطلاعات را برمی انگیزد و زمان و هزینه مسافرت برای دانشجویان کاهش می یابد
Researchers (Student)، Abolfazl Ghasemzadeh (Primary Advisor)، Rouhollah Mahdiuon (Advisor)