Title
|
رابطه پیوند با مدرسه، انعطاف پذیری شناختی و ساختار انگیزشی با سرسختی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
پیوند با مدرسه،انعطاف پذیری شناختی،ساختار انگیزشی،سرسختی تحصیلی
|
Abstract
|
در این پژوهش به رابطه پیوند با مدرسه، انعطاف پذیری شناختی و ساختار تحصیلی با سرسختی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه پرداخته می شود.جامعه آماری پژوهش شامل دانش آموزان سال دوم دوره دوم متوسطه می باشد که در سالتحصیلی 1401-1400 بر طبق آمار اداره کل آموزش و پرورش شهر تبریز تعداد6000 می باشد.حجم نمونه بر اساس جدول مورگان با روش نمونه گیری خوشه ای طبقه بندی تصادفی متناسب 235 نفر تعیین می شود.در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده خواهد شد.ابزارها شامل پرسشنامه های پیوند با مدرسه رضایی شریف و همکاران،انعطاف پذیری شناختی مارتین و رابینز،ساختار انگیزشی کاکس و کلینگر،سرسختی تحصیلی بنیشک،فلدمن،شایپون،میشام و لوپز می باشد.یافته های به دست آمده از پرسشنامه با استفاده از SPSS-23 مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند گرفت،در بخش یافته های استنباطی جهت آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون، تحلیل مسیر با استفاده از معادلات ساختاری استفاده می شود.همچنین جهت آزمون مدل از نرم افزار AMOS استفاده خواهد شد.
|
Researchers
|
Masumeh Parivar (Student)، Ramin Habibi (Primary Advisor)، Gholamreza Golmohammad Nazhad Bahrami (Advisor)
|