Title
|
رابطه ی الگوی تدریس مجازی اثر بخش با میزان رضایتمندی دانشجویان و کیفیت آموزش مجازی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
الگوی تدریس مجازی ، میزان رضایتمندی دانشجویان ، آموزش مجازی .
|
Abstract
|
امروزه استفاده از آموزش مجازی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نظام آموزش عالی تلقی می شود. از عناصر مهم نظام تعلیم و تربیت در کنار سایر عوامل نظام آموزشی ، رویکرد ها، الگو ها و روش های تدریس است. ارزیابی رضایتمندی دانشجویان به منظور بهبود مداوم برنامه های درسی ، تدریس ، کارکنان و امکانات ضروری است و در طول زمان این ارزیابی مداوم اطلاعات حیاتی را برای تصمیم گیری موثر ، کنترل عملکرد و تخصیص منابع فراهم می کند.در پژوهش حاظر ما با بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان سعی میکنیم الگوی تدریس مجازی اثر بخش و کیفیت آموزش مجازی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را مورد مطالعه و بررسی قرار بدهیم .
|
Researchers
|
(Student)، Rouhollah Mahdiuon (Primary Advisor)، Abolfazl Ghasemzadeh (Advisor)
|