Research Specifications

Home \طراحی و اعتبار سنجی الگوی ...
Title طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم- دانش آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی
Type of Research Article
Keywords آموزش خواندن، الگوی آموزش خواندن، آموزش مجازی، تعامل معلم- دانشآموزان، تعامل والد- کودک
Abstract این پژوهش با هدف طراحی و اعتبارسنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی انجامشده است. جهت طراحی الگو از روش کیفی با مرور نظاممند ادبیات پژوهشی و جهت اعتبار سنجی از روش پیمایشی استفاده گردید. جامعه آماری این تحقیق جهت طراحی الگوی آموزشی شامل تمامی کتابها، مقالات پژوهشی، پایاننامهها و منابع اطلاعاتی اینترنتی درزمینه آموزش خواندن با توجه به فضای مجازی و تعاملات معلم- دانشآموز و والد- کودک بود؛ جامعه آماری جهت اعتبارسنجی الگو، متخصصان رشتههای روانشناسی تربیتی، برنامهریزی درسی، فنّاوری آموزشی، و نیز مدرسان و معلمان آموزش خواندن بودند که 15نفر بهعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار جمعآوری دادهها یک پرسشنامه 8سؤالی در مقیاس لیکرت بود.
Researchers (First Researcher)، abolfazl farid (Second Researcher)، javad mesrabadi (Third Researcher)، Ramin Habibi (Fourth Researcher)