Title
|
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر مشکلات درونی و برونی سازی شده و ناگویی هیجانی در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص
|
Type of Research
|
Thesis
|
Keywords
|
بازی درمانی شناختی رفتاری،مشکلات درونی و برونی سازی شده،ناگویی هیجانی،اختلال یادگیری خاص
|
Abstract
|
اهمیت اجرای این پژوهش در این است که اختلالات یادگیری خاص می تواند تاثیرات قابل توجهی بر سلامت روان کودکان داشته باشند.این کودکان معمولا با مشکلات هیجانی و رفتاری مواجه هستند که به شکل های مختلفی مانند اضطراب،افسردگی و مشکلات رفتاری بروز می کند.بازی درمانی شناختی رفتاری به عنوان یک روش موثر برای کاهش این مشکلات و بهبود توانایی های هیجانی و اجتماعی کودکان شناخته شده است.این پژوهش به منظور بررسی اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر مشکلات درونی و برونی سازی شده و ناگویی هیجانی در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص انجام می شود.
|
Researchers
|
(Student)، mehran soleymani (Primary Advisor)، karim abdolmohammadi (Advisor)
|