|
Title
|
نقش کمال گرایی بر درگیری تحصیلی دانشجویان دانشگاه کرکوک
|
|
Type of Research
|
Thesis
|
|
Keywords
|
کمال گرایی، درگیری تحصیلی، دانشگاه کرکوک
|
|
Abstract
|
مطالعه عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان به عنوان یکی از رویکردهای مهم در تحقیقات آموزشی شناخته می شود. یکی از متغیرهای کلیدی در پژوهشهای حوزه تعلیم و تربیت، مقوله درگیری تحصیلی است. فردریکز و همکارانش (2016) درگیری تحصیلی را بهعنوان میزانی از مشارکت فعال دانشآموز در فعالیت های مدرسه از طریق اعمال، احساسات و افکار تعریف کرده اند. اغلب پژوهشگران این مفهوم را بهصورت یک ساختار چندبعدی شامل جنبههای شناختی، رفتاری، عاطفی و عاملیت تبیین می کنند
|
|
Researchers
|
(Student)، javad mesrabadi (Primary Advisor)، Jafar Bahadorikhosroshahi (Advisor)
|