Name Simin Anbarshahi Affliation Azarbaijan Shahid Madani University Degree Ph.D / English Language Teaching Academic Rank Assistant Professor WebSite [Personal Home Page] Email anbarshahi [at] yahoo [dot] com Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleStudentPrimary advisoradvisorDefence date 1 رابطه بین سواد دیجیتالی والدین و مهارت زبان انگلیسی و انگیزش فراگیران دبیرستانی زبان انگلیسی در عراق رضاب علی سلمان سلمان سیمین عنبرشاهی داود امینی - 2 رابطه بین اضطراب خواندن در زبان خارجی و توانش خواندن فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش تعدیل کنندگی راهبردهای فراشناختی خواندن محمد عباس ولی ولی داود امینی --- - 3 بررسی باورها و نگرش های والدین در مورد حمایت از زبان آموزان خردسال عراقی در فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: مهارت انگلیسی، سابقه آموزشی و جنسیت در کانون توجه علی حربی عذیب الحنتوشی داود امینی --- - 4 رابطه بین اضطراب شنیداری و درک شنیداری فراگیران عراقی زبان انگلیسی در آموزش انلاین و حضوری هاجر اسامه یحیى الدلیمی سیمین عنبرشاهی داود امینی - 5 تأثیر حالت درونداد بر دانش ضمنی و صریح واژگان همنشین زبان دوم در فراگیران عراقی زبان انگلیسی زین العابدین ناصر سوادی الجیاشی داود امینی --- - 6 بررسی رابطه بین شایستگی ارتباطی میان فرهنگی، شایستگی کاربردشناختی و درک شنیداری کاربردی فراگیران عراقی زبان انگلیسی عباس سهیل کاظم الناصری سیمین عنبرشاهی --- - 7 نقش تعدیل کننده خودکارآمدی شنیداری در رابطه بین حافظه کاری و درک شنیداری فراگیران عراقی زبان انگلیسی حوراء فالح حسین الطانی سیمین عنبرشاهی داود امینی - 8 مدل سازی رابطه بین شایستگی دیجیتال، انگیزش زبان دوم و مشارکت در زبان دوم در میان فراگیران نوجوان ایرانی زبان انگلیسی سحر سراج داود امینی --- - 9 بررسی مقایسه ای باورهای معلمان زبان انگلیسی در محیطهای مختلف آموزشی: مورد کشور عراق امنه عبدالکریم خضیر بیرمانی فرزاد سلحشور سیمین عنبرشاهی - 10 رابطه بین ویژگی های شخصیتی و نیکبود روانی معلمان زبان انگلیسی در عراق: نقش تعدیل کننده سازگاری هانی عبدیاسر حمود الشمری داود امینی --- - 11 نقش شخصیت در رابطه بین آگاهی فراشناختی و مهارت خواندن زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی عامر حسن عیال البرکاوی داود امینی --- - 12 رابطه بین توانش دیجیتال و پیشرفت حرفه ای مدرسان زبان انگلیسی در عراق: بررسی نقش تعدیل گر تفاوت های فردی عبدالقادر لیث خالد المحمیص سیمین عنبرشاهی داود امینی - 13 نقش میانجی هوش هیجانی در رابطۀ بین اضطراب، انگیزش و مهارت درک شنیداری فراگیران دبیرستانی زبان انگلیسی در عراق حیدر ناجی عبدالامیر الهلالی داود امینی --- - 14 بررسی نقش میانجی تاب آوری در رابطۀ بین هوش فرهنگی و مهارت زبان دوم فراگیران زبان انگلیسی در عراق عماد سالم عبدالحسین العادلی داود امینی --- - 15 : نگرش دانش آموزان و معلمان دبیرستانی عراق نسبت به اثربخشی آموزش زبان مبتنی بر آموزش تکلیف-محور مثنی البویتی داود امینی سیمین عنبرشاهی - 16 : بررسی تاثیر شیوه های اجرای آزمون های آفلاین و آنلاین بر درک مطلب در زبان آموزان زبان انگلیسی ایرانی لیلا قلی زاده سیمین عنبرشاهی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 17 تاثیر فراگیری تلفظ از طریق تلفن همراه بر نگرش، بار شناختی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی سعیده اکرمی یوسف اباد سیمین عنبرشاهی فواد بهزادپور - 18 تاثیر برون گرایی و سازگاری بر تجربه استراتژی های یادگیری لغت فراگیران ایرانی زبان انگلیسی. میترا کلاگر سیمین عنبرشاهی بهرام بهین - 19 تأثیر تصویر و پادکست بر یادگیری واژگان زبان آموزان ابتدایی ایرانی پریسا شاکر رضا یل شرزه سیمین عنبرشاهی - 20 عدم تطابق سبک های تدریس و یادگیری در بین زبان آموزان و معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی جواد احدی فرکوش سیمین عنبرشاهی فواد بهزادپور - 21 رابطه بین اضطراب نوشتاری و عملکرد نگارشی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری زبان از راه دور محمد دانشمند سیمین عنبرشاهی کاظم پورالوار - 22 اثر تمرکز بر فرم در رویکرد آموزش مبتنی بر فعالیت روی سلاست گفتاری و انگیزه ی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی. امید یگانه سیمین عنبرشاهی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 23 مقایسه توالی و نوع هم آیندها و اصطلاحات در دو کتاب آموزشی برای یافتن تاثیر آنها در یادگیری زبان انگلیسی محمد جاویدعلی اباد سیمین عنبرشاهی قادر رزمجو -