غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی

صفحه نخست /غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی
غلامرضا گل محمدنژاد بهرامي
نام و نام خانوادگی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی
شغل عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان / دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی / گروه علوم تربیتی
تحصیلات دکترای تخصصی / علوم تربیتی- سنجش و اندازه گیری
مرتبه علمی دانشیار
صفحه شخصی
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 مطالعات روانشناسی تربیتی 22 (1404) 59-86
2
پژوهش های علوم شناختی و رفتاری 14 (1403) 77-90
3 راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 17 (1403) 386-396
4 روش ها و مدل های روان شناختی 15 (1403) 35-50
5 تعلیم و تربیت ـ وزارت آموزش و پرورش 40 (1403) 123-140
6 شناخت اجتماعی 13 (1403) 1-18
7 آموزش و ارزشیابی 17 (1403) 53-78
8 آموزش و ارزشیابی 16 (1402) 13-31
9 آموزش و ارزشیابی 15 (1401) 13-35
10 مطالعات ناتوانی 12 (1401) 130-130
11 مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 11 (1400) 111-131
12 مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز 43 (1400) 284-292
13 آموزش و ارزشیابی 14 (1400) 85-111
14 روانشناسی تربیتی 17 (1400) 289-316
15 روانشناسی مدرسه 9 (1399) 181-198
16 اندیشه های نوین تربیتی 16 (1399) 89-115
17 آموزش و ارزشیابی 13 (1399) 149-167
18 دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی اول (1398) 113-122
19 بیماری های پستان ایران اول (1398) 47-59
20 پژوهش های نوین روانشناختی اول (1398) 200-224
21 پژوهش های نوین روانشناختی سال چهاردهم (1398) 1-22
22 مدیریت مدرسه 8 (1398) 283-303
23 آموزش و ارزشیابی سال دواردهم (1398) 13-28
24 ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی دوره هشتم (1398) 33-62
25 سلامت روان کودک دوره5 (1397) 135-147
26 اندازه گیری تربیتی 8 (1397) 151/164
27 آموزش و ارزشیابی سال 11 بهار 97 (1397) 35-54
28 سلامت روان کودک دوره 4 (1396) 78-87
29 آموزش و ارزشیابی اول (1395) 65-81
30 راهبردهای آموزش در علوم پزشکی volume8 (1394) 255-260
31
DU Journal, Humanities and Social Sciences vol 8 (2015) 420-433
32 آموزش و ارزشیابی سال هفتم (1393) 9-20
33 آموزش و ارزشیابی اول (1393) 89-101
34
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES (2014) 699-702
35 آموزش و ارزشیابی اول (1392) 37-50
36
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES Volume 3 (2013) 233-237
37 پژوهش های نوین روانشناختی اول (1392) 175-200
38 پژوهش های نوین روانشناختی (1392) 175-200