Name Davoud Amini Affliation Department of English, Azarbaijan Shahid Madani University, Tabriz, Iran Degree Ph.D / English Language Teaching Academic Rank Associate Professor WebSite — Email davoudamini2014 [at] gmail [dot] com Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleStudentPrimary advisoradvisorDefence date 1 مدل سازی رابطۀ بین متغیرهای شناختی و ناروانی های گفتار با واسطه گری متغیرهای عاطفی در ترجمه همزمان: دو چارچوب پیشنهادی الهه قنواتی رضا یل شرزه مهران سلیمانی - 2 اثر آموزش به کمک هوش مصنوعی بر عملکرد نوشتاری و راهبرد های تنظیم انگیزشی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کیمیا علی محمدزاده بقائی داود امینی روح اله مهدیون - 3 تأثیر القای خلق و ظرفیت حافظه کاری در فراگیری ضمنی واژگان زبان خارجی گیتا بشارت داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 4 نقش انگیزه و خودتنظیمی در دانش لغت فراگیران ایرانی زبان انگلیسی سالار مهری فرزاد سلحشور داود امینی - 5 مدل سازی تعامل بین راهبردهای تنظیم هیجان معلم، تاب آوری معلم و ترجیح سبک تدریس معلمان ایرانی زبان انگلیسی فرشته محمودی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 6 نقش اموزش معکوس و نا(وابستگی) میدانی زبان اموزان مبتدی ایرانی در فراگیری دستور زبان انگلیسی اسماء مدرس غازانی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 7 مدل سازی رابطه بین نیکبود،تاب آوری،تنظیم هیجان تحصیلی و لذت معلمان ایرانی زبان انگلیسی سارا کرمی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 8 رابطه ی بین هیجان های تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان آموزان ایرانی با تکیه بر اثر تعدیل کنندگی جنسیت الهه اعظمی اق گنبد داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 9 تاثیر برجسته سازی درونداد و آشنایی با کلمات بر فراگیری تصادفی کلمات هم آیند زبان دوم: مطالعه ای بر مبنای بررسی حرکات چشم شیرین نجاری داود امینی --- - 10 : نگرش دانش آموزان و معلمان دبیرستانی عراق نسبت به اثربخشی آموزش زبان مبتنی بر آموزش تکلیف-محور مثنی البویتی داود امینی سیمین عنبرشاهی - 11 رابطه بین استفاده زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی از راهبردهای یادگیری واژگان و دانش واژگانی آنها زینب المالکی داود امینی فواد بهزادپور - 12 مقایسه انگیزش زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی در اموزش آنلاین و متعارف احمد الزاملی فواد بهزادپور داود امینی - 13 اثر آموزش تفکر سطح بالا بر عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی اذین ظنی پورعلیجانی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 14 شناخت، هویت و عاملیت معلمان زبان خارجی ایرانی باتوجه به جنبه های فکری آموزش انتقادی سیدفرزین موسوی فواد بهزادپور داود امینی - 15 بررسی تاثیرنوع برنامه درسی بر کار هیجانی مدرسین زبان انگلیسی: مطالعه موردی معلمان در ایران و ترکیه سحر صمدزاده داود امینی فواد بهزادپور - 16 بررسی راهبردهای تنظیم هیجان در زبآن آموزان ایرانی با تمرکز بر هوش هیجانی و کمال گرایی شادی شفائی داود امینی فواد بهزادپور - 17 مقایسه طبیعی بودن دوبلاژ صدا و سیمای ایران با طرفدارزیرنویس ها: بررسی واحد ترجمه مجید سعیدی رضا یل شرزه داود امینی - 18 موضع ایدئولوژیکی در ترجمه اخبار : مطالعه موردی از منابع ارزیابی در گزارشات برجامی امیر نیک روز رضا یل شرزه داود امینی - 19 اثر مداخلات مبتنی بردورنمای زبان آموزی بر خودانگاره و مشارکت فراگیران زبان انگلیسی لاله شعاع مزرعه داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 20 رابطه ی بین نوع شخصیت معلمان ایرانی زبان انگلیسی و شیوه های ترجیحی آن ها در تدریس واژگان الهه زال زاده داود امینی --- - 21 تاثیر ویژگی شخصیتی معلمان زبان انگلیسی بر دستاورد حرفه ای خودشان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی رضا احمدی فرزاد سلحشور داود امینی - 22 تحلیل انتقادی مقایسه ای متون بخش خواندن دو کتاب درسی زبان انگلیسی هادی عدلی شندی فرزاد سلحشور داود امینی - 23 تاثیر راهبرد کلاس معکوس بر توانایی گرامر و میزان درگیری دانش اموزان پایه نهم تحصیلی معصومه حیدری فرزاد سلحشور داود امینی - 24 بررسی رابطه بین خود کارآمدی و مشارکت فراگیران در کلاس_های آموزش زبان انگلیسی افرا دلخواه بناب داود امینی فواد بهزادپور - 25 اثر ویژگیهای هیجانی کلمات و حالات هیجانی خواننده متن بر مدت زمان تشخیص کلمات زبان دوم: مطالعه ی مبتنی بر ردیابی چشمی لیلا خیری خانه برق کاظم پورالوار --- - 26 بررسی مقایسه ای داده محور بخش مقدمه مقالات پژوهشی و کتاب های درسی داروشناسی مائده قربان طالشیان فرزاد سلحشور داود امینی - 27 بررسی تاثیر آموزش ژانر محور بر کاربرد فراگفتمان و انگیزش نوشتن در فراگیران زبان انگلیسی اناهیتا جعفری داود امینی بهرام بهین - 28 بررسی علّی-ساختاری رابطه بین سیستم خود انگیزشی اصلاح شده، هیجان ها، رفتار یادگیری انگیزشی و مهارت در زبان دوم سیدحسام سیدنجارحسینی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 29 تاثیر روش های یادگیری مبتنی بر ذهن بر توانایی حفظ و به یاد آوری لغت در فراگیران زبان خارجی مهسا رحمانی اصل داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 30 بررسی انسجام بینامتنی در ترجمه ی فارسی بهشت گمشده ی جان میلتون سعید فتحی نژاد رضا یل شرزه داود امینی - 31 مطالعه تاثیر امتحان ورودی دانشگاه بر آموزش زبان انگلیسی در ایران از دیدگاه معلمان تازه استخدام شده و دانش اموزان پیش دانشگاهی الهام عدیمی عتیق فرزاد سلحشور داود امینی - 32 بررسی ارتباط تئوری قدرت فوکو با استراتژی های ترجمه فمینیستی وان فلوتو و کاربرد آنها در ترجمه فارسی »اتاقی از آن خود« اثر ویرجینیا ولف صدیقه محمدی ایوبی رضا یل شرزه داود امینی - 33 هویت و آمادگی برای آزمون آیلتس: مورد مطالعه؛ متقاضیان ایرانی بخش گفتاری آزمون آیلتس اشکان اقازاده ایوبی فرزاد سلحشور داود امینی - 34 نقش توانایی ارتباطی درون فرهنگی و سطح فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان ایرانی در میزان تمایل به ارتباط آنها نسترن بلدی بهرام بهین داود امینی - 35 دقت زبان آموزان ایرانی در تلفظ انگلیسی و آثار آن روی ارزیابی معلمان از فهم پذیری آنها جهانبخش خلیلی بهرام بهین داود امینی - 36 رابطه ی صفات شخصیت و تجربه ی تدریس معلمان ایرانی زبان انگلیسی با انگیزش شغلی آنان الناز کاظمی داود امینی حسن یعقوبی - 37 بکارگیری مدل ترجمه ی کاربرمحور در متن اطلاع رسانی: مطالعه موردی معین مداین زاده رضا یل شرزه داود امینی - 38 ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هیجان های اخلاقی فراگیران زبان انگلیسی در ایران مهری جمشیدی سرخه کاوی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی --- - 39 بررسی مقایسه ای باورهای دانش آموزان دبیرستانی تیزهوش و عادی در ایران درباره فراگیری زبان انگلیسی انیس عمرانی داود امینی کاظم پورالوار - 40 بررسی رابطه ی بین سبک یادگیری ادراکی و راهبرد های یادگیری مهارت-محور دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی . نفیسه جلیلی داود امینی کاظم پورالوار - 41 بررسی رابطه بین نیازهای روانشناختی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و سوگیری انگیزشی آنان رقیه جهانی اقبلاغ داود امینی --- - 42 مطالعه زبانشناختی اجتماعی تغییر زبان آموزش در کلاس های موسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران شهلا ناظری فرزاد سلحشور داود امینی - 43 اثر زمان بندی بازخورد و جهت گیری هدف در فراگیری شکل زبان دوم خدیجه نوری بهرام بهین --- - 44 مطالعۀ میزان تحمَل معلمان زبان انگلیسی در برابر تغییر زبان ارتباطی توسط زبان آموزان ایرانی پروانه نوریان داود امینی بهرام بهین - 45 رابطه بین اضظراب و شادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت و سو گیری هدف ارزو چاوشی زاده خبازی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 46 تاثیر خشونت کلامی بر تمایل به مکالمه فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسرین فیضی پور فرزاد سلحشور داود امینی - 47 اثر والانس هیجانی، بسامد واژگانی و جنسیت بر مدت زمان تشخیص کلمات در زبان دوم: مطالعه ی مبتنی بر ردیابی چشمی مهدیه ممی زاده پاکچین داود امینی کاظم پورالوار - 48 هویت و زبان: منظر جامعه شناختی-فرهنگی آرمان حیدرزاده فرزاد سلحشور داود امینی - 49 بررسی علّی-ساختاری نقش آگاهی از راهبرد های فراشناختی و خودتنظیمی در مهارت خواندن فراگیران ایرانی زبان انگلیسی مصطفی حسینی انهاری داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 50 Developing ESP Curriculum for Physics Students of Iran on the basis of Needs Analysis خدیجه زاهدنژاد داود امینی --- - 51 A comparative study of EFL Learners’ affective states in online and traditional courses رسا فرامرززاده داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 52 The relationship between Iranian EFL learners’ breadth and depth of vocabulary knowledge and writing performance: The relevance of rhetorical mode زهرا ایروانی محمدابادی داود امینی بهرام بهین - 53 Exploring EFL teachers’ Moral Identity: The Case of Iranian Teachers سیما نجفی داود امینی بهرام بهین - 54 An Investigation into the Application of Verbal Abuse by Iranian Teachers in EFL Classes سحر افشین داود امینی قادر رزمجو - 55 تحلیل تطبیقی ترکیب های قالبی استفاده شده توسط نویسندگان بومی و ایرانی در مقالات پزشکی : ساختار و عملکرد الشن ورقایی فرزاد سلحشور داود امینی - 56 The Effect of Feedback Timing on the Acquisition of Simple Past Form: Relevance of Willingness to Communicate صالح اشرفی داود امینی محمدرضا خدادوست - 57 The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Breadth and Depth of Vocabulary Knowledge قادر جدی داود امینی بهرام بهین - 58 The Relationship between the Second Language Deep Vocabulary Knowledge and Speaking Performance: Mediation of Task Type رعنا انصاری داود امینی بهرام بهین - 59 The Role of Ideological and Cultural Schemata in Acquiring Abstract Social Vocabulary by Iranian EFL Learners شادی علی نژاد داود امینی بهرام بهین - 60 A Comparative Study of Lexical Bundles in Soft Science Articles Written by Native and Iranian Authors --- داود امینی --- - 61 The effect of meta-cognitive instruction and perfectionism on top down and bottom up processing in listening comprehension محیا شاملو داود امینی --- - 62 Exploring the Role of Noticing in Narrative Writing Task and its Effect on EFL Learners’ Writing Performance --- داود امینی --- -