Name Davoud Amini Affliation Department of English, Azarbaijan Shahid Madani University, Tabriz, Iran Degree Ph.D / English Language Teaching Academic Rank Associate Professor WebSite [Google Scholar] [Scopus] [ResearchGate] [Web Of Science] Email davoudamini2014 [at] gmail [dot] com Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleStudentPrimary advisoradvisorDefence date 1 نقش پیش بینی کننده هوش هیجانی صفت در اشتیاق یادگیری زبان فراگیران عراقی زبان انگلیسی رائد فیصل حافظ طیاوی داود امینی --- - 2 نقش پیش بینی کننده هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی صفت در تاب آوری معلمان زبان انگلیسی در عراق هاشم طه عبد عبد داود امینی --- - 3 رابطه بین سواد دیجیتالی والدین و مهارت زبان انگلیسی و انگیزش فراگیران دبیرستانی زبان انگلیسی در عراق رضاب علی سلمان سلمان سیمین عنبرشاهی داود امینی - 4 رابطه بین اضطراب خواندن در زبان خارجی و توانش خواندن فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش تعدیل کنندگی راهبردهای فراشناختی خواندن محمد عباس ولی ولی داود امینی --- - 5 بررسی شخصیت به عنوان عامل تعدیل کننده در رابطه بین آگاهی فراشناختی خواندن و اضطراب خواندن فراگیران عراقی زبان انگلیسی سلطان انور صاحب الزاملی داود امینی --- - 6 بررسی باورها و نگرش های والدین در مورد حمایت از زبان آموزان خردسال عراقی در فراگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: مهارت انگلیسی، سابقه آموزشی و جنسیت در کانون توجه علی حربی عذیب الحنتوشی داود امینی --- - 7 رابطه بین اضطراب شنیداری و درک شنیداری فراگیران عراقی زبان انگلیسی در آموزش انلاین و حضوری هاجر اسامه یحیى الدلیمی سیمین عنبرشاهی داود امینی - 8 رابطه بین حافظه فعال، توجه انتخابی و درک شنیداری زبان دوم: نقش تعدیل کنندگی دانش واژگانی زهرا سعادت خواه داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 9 رابطه بین توانش ارتباطی میان فرهنگی و تمایل به برقراری ارتباط در میان فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش تعدیل کننده اضطراب و لذت در فراگیری زبان دوم یوسف جمیل بدران بدران داود امینی --- - 10 نقش تعدیل کننده حساسیت میان فرهنگی در رابطۀ بین توانش زبان دوم و تمایل به برقراری ارتباط در بین فراگیران عراقی زبان انگلیسی فلاح حسن محمدعلی علو داود امینی --- - 11 تأثیر حالت درونداد بر دانش ضمنی و صریح واژگان همنشین زبان دوم در فراگیران عراقی زبان انگلیسی زین العابدین ناصر سوادی الجیاشی داود امینی --- - 12 تأثیر آموزش چند وجهی مبتنی بر ابزارهای تعاملی دیجیتال بر انگیزش و فراگیری واژگان توسط فراگیران عراقی زبان انگلیسی برای اهداف ویژه علی عبدالکریم عبدالقادر الزبیدی فرزاد سلحشور داود امینی - 13 مدل سازی رابطه بین شایستگی دیجیتال، انگیزش زبان دوم و مشارکت در زبان دوم در میان فراگیران نوجوان ایرانی زبان انگلیسی سحر سراج داود امینی --- - 14 توسعه برنامه ای کاربردی برای ارزیابی خودکار روانی کلام در گفتار فراگیران زبان انگلیسی اسری باختر داود امینی --- - 15 نقش تعدیل کننده خودکارآمدی شنیداری در رابطه بین حافظه کاری و درک شنیداری فراگیران عراقی زبان انگلیسی حوراء فالح حسین الطانی سیمین عنبرشاهی داود امینی - 16 بررسی رابطه بین شایستگی ارتباطی میان فرهنگی، شایستگی کاربردشناختی و درک شنیداری کاربردی فراگیران عراقی زبان انگلیسی عباس سهیل کاظم الناصری سیمین عنبرشاهی --- - 17 رابطه بین توانش ارتباطی میان فرهنگی و مهارت زبان دوم در معلمان عراقی زبان انگلیسی پیش از خدمت: نقش تعدیل کننده هوش هیجانی مرتضی حمید عبدالرضا الخفاجی داود امینی --- - 18 تأثیر داستان سرایی دیجیتال بر اضطراب و عملکرد زبان آموزان عراقی در نوشتن عمر عیدان فدعیر الریاشی فرزاد سلحشور داود امینی - 19 نقش پیش بینی کنندۀ دانش واژگان و دستور زبان در درک مطلب خواندن فراگیران دبیرستانی زبان انگلیسی در عراق: مقایسه متون روایی و توضیحی علی صالح ثابت ثابت داود امینی --- - 20 مدلسازی ارتباط بین سرمایه روانشناختی، عشق ورزی آموزشی و نیکبود معلمان ایرانی زبان انگلیسی: نقش میانجی گر پایستگی معلم مریم شیخ گرمچی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 21 رابطه بین ویژگی های شخصیتی و نیکبود روانی معلمان زبان انگلیسی در عراق: نقش تعدیل کننده سازگاری هانی عبدیاسر حمود الشمری داود امینی --- - 22 تأثیر بازخورد مبتنی بر پیکره بر تنوع واژگانی در نگارش متون روایی توسط فراگیران عراقی زبان انگلیسی ظاهر سلمان حمد العبیدی داود امینی --- - 23 اثر آموزش خواندن چندوجهی بر مهارت خواندن و عزم فراگیران عراقی زبان انگلیسی قیس حسن سعید سعید بهرام بهین داود امینی - 24 رابطه بین توانش دیجیتال و پیشرفت حرفه ای مدرسان زبان انگلیسی در عراق: بررسی نقش تعدیل گر تفاوت های فردی عبدالقادر لیث خالد المحمیص سیمین عنبرشاهی داود امینی - 25 رابطه بین دانش واژگانی، درک شنیداری و کارکردهای اجرایی فراگیران عراقی زبان انگلیسی: بررسی نقش تعدیل گر سطح زبانی محمد حاجی عولا عولا بهرام بهین داود امینی - 26 نقش شخصیت در رابطه بین آگاهی فراشناختی و مهارت خواندن زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی عامر حسن عیال البرکاوی داود امینی --- - 27 اثر افزایش آگاهی از ژانر بر استفاده از راهبردهای فراشناختی و اضطراب خواندن فراگیران عراقی زبان انگلیسی سامر زید سلاب سلاب داود امینی --- - 28 اثر ترکیب آموزش صریح و ضمنی دستور زبان بر عملکرد نوشتاری فراگیران عراقی زبان انگلیسی با تأکید بر بار شناختی ایاد سلمان عبدالله عبدالله داود امینی --- - 29 رابطه بین عزم و اشتیاق یادگیری فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش میانجی هیجان های تحصیلی ضرغام حمیدی هاتف هاتف داود امینی --- - 30 رابطه بین دانش واژه شناختی و مهارت درک مطلب فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش میانجی عمق دانش واژگان حسنین علی کاظم شریف داود امینی --- - 31 رابطه بین حساسیت عروضی و درک شنیداری فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش میانجی کارکردهای اجرایی مصطفی محمود شاکر البوسلطان رضا یل شرزه داود امینی - 32 نقش واسطه ای هوش هیجانی در رابطه بین هوش فرهنگی و درک شنیداری زبان دوم: مطالعه فراگیران عراقی زبان انگلیسی سری مجید حمد العلنجی رؤیا منصفی --- - 33 نقش میانجی هوش هیجانی در رابطۀ بین اضطراب، انگیزش و مهارت درک شنیداری فراگیران دبیرستانی زبان انگلیسی در عراق حیدر ناجی عبدالامیر الهلالی داود امینی --- - 34 بررسی نقش میانجی تاب آوری در رابطۀ بین هوش فرهنگی و مهارت زبان دوم فراگیران زبان انگلیسی در عراق عماد سالم عبدالحسین العادلی داود امینی --- - 35 رابطه بین سواد دیجیتال و مهارت زبان دوم فراگیران عراقی زبان انگلیسی: نقش تعدیل کننده جنسیت مصطفی عدنان علی علی داود امینی --- - 36 آموزش زبان تکلیف-محور به عنوان بستری برای توسعه مهارت های نرم در زمینه زبان انگلیسی حرفه ای مراقبت های بهداشتی رویا علی عبدالرحیم عبدالرحیم داود امینی --- - 37 تأثیر یادگیری به کمک هوش مصنوعی بر عملکرد گفتاری زبان آموزان ایرانی: اثر تعدیل کنندگی خود تنظیمی مینا زارع امیدیگانه داود امینی روح اله مهدیون - 38 مدل سازی رابطۀ بین متغیرهای شناختی و ناروانی های گفتار با واسطه گری متغیرهای عاطفی در ترجمه همزمان: دو چارچوب پیشنهادی الهه قنواتی رضا یل شرزه مهران سلیمانی - 39 اثر آموزش به کمک هوش مصنوعی بر عملکرد نوشتاری و راهبرد های تنظیم انگیزشی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی کیمیا علی محمدزاده بقائی داود امینی روح اله مهدیون - 40 تأثیر القای خلق و ظرفیت حافظه کاری در فراگیری ضمنی واژگان زبان خارجی گیتا بشارت داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 41 نقش انگیزه و خودتنظیمی در دانش لغت فراگیران ایرانی زبان انگلیسی سالار مهری فرزاد سلحشور داود امینی - 42 مدل سازی تعامل بین راهبردهای تنظیم هیجان معلم، تاب آوری معلم و ترجیح سبک تدریس معلمان ایرانی زبان انگلیسی فرشته محمودی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 43 نقش اموزش معکوس و نا(وابستگی) میدانی زبان اموزان مبتدی ایرانی در فراگیری دستور زبان انگلیسی اسماء مدرس غازانی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 44 مدل سازی رابطه بین نیکبود،تاب آوری،تنظیم هیجان تحصیلی و لذت معلمان ایرانی زبان انگلیسی سارا کرمی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 45 رابطه ی بین هیجان های تحصیلی و پیشرفت تحصیلی زبان آموزان ایرانی با تکیه بر اثر تعدیل کنندگی جنسیت الهه اعظمی اق گنبد داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 46 تاثیر برجسته سازی درونداد و آشنایی با کلمات بر فراگیری تصادفی کلمات هم آیند زبان دوم: مطالعه ای بر مبنای بررسی حرکات چشم شیرین نجاری داود امینی --- - 47 : نگرش دانش آموزان و معلمان دبیرستانی عراق نسبت به اثربخشی آموزش زبان مبتنی بر آموزش تکلیف-محور مثنی البویتی داود امینی سیمین عنبرشاهی - 48 رابطه بین استفاده زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی از راهبردهای یادگیری واژگان و دانش واژگانی آنها زینب المالکی داود امینی فواد بهزادپور - 49 مقایسه انگیزش زبان آموزان عراقی زبان انگلیسی در اموزش آنلاین و متعارف احمد الزاملی فواد بهزادپور داود امینی - 50 اثر آموزش تفکر سطح بالا بر عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانی زبان انگلیسی اذین ظنی پورعلیجانی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 51 شناخت، هویت و عاملیت معلمان زبان خارجی ایرانی باتوجه به جنبه های فکری آموزش انتقادی سیدفرزین موسوی فواد بهزادپور داود امینی - 52 بررسی تاثیرنوع برنامه درسی بر کار هیجانی مدرسین زبان انگلیسی: مطالعه موردی معلمان در ایران و ترکیه سحر صمدزاده داود امینی فواد بهزادپور - 53 بررسی راهبردهای تنظیم هیجان در زبآن آموزان ایرانی با تمرکز بر هوش هیجانی و کمال گرایی شادی شفائی داود امینی فواد بهزادپور - 54 مقایسه طبیعی بودن دوبلاژ صدا و سیمای ایران با طرفدارزیرنویس ها: بررسی واحد ترجمه مجید سعیدی رضا یل شرزه داود امینی - 55 موضع ایدئولوژیکی در ترجمه اخبار : مطالعه موردی از منابع ارزیابی در گزارشات برجامی امیر نیک روز رضا یل شرزه داود امینی - 56 اثر مداخلات مبتنی بردورنمای زبان آموزی بر خودانگاره و مشارکت فراگیران زبان انگلیسی لاله شعاع مزرعه داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 57 رابطه ی بین نوع شخصیت معلمان ایرانی زبان انگلیسی و شیوه های ترجیحی آن ها در تدریس واژگان الهه زال زاده داود امینی --- - 58 تاثیر ویژگی شخصیتی معلمان زبان انگلیسی بر دستاورد حرفه ای خودشان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی رضا احمدی فرزاد سلحشور داود امینی - 59 تحلیل انتقادی مقایسه ای متون بخش خواندن دو کتاب درسی زبان انگلیسی هادی عدلی شندی فرزاد سلحشور داود امینی - 60 تاثیر راهبرد کلاس معکوس بر توانایی گرامر و میزان درگیری دانش اموزان پایه نهم تحصیلی معصومه حیدری فرزاد سلحشور داود امینی - 61 بررسی رابطه بین خود کارآمدی و مشارکت فراگیران در کلاس_های آموزش زبان انگلیسی افرا دلخواه بناب داود امینی فواد بهزادپور - 62 اثر ویژگیهای هیجانی کلمات و حالات هیجانی خواننده متن بر مدت زمان تشخیص کلمات زبان دوم: مطالعه ی مبتنی بر ردیابی چشمی لیلا خیری خانه برق کاظم پورالوار --- - 63 بررسی مقایسه ای داده محور بخش مقدمه مقالات پژوهشی و کتاب های درسی داروشناسی مائده قربان طالشیان فرزاد سلحشور داود امینی - 64 بررسی تاثیر آموزش ژانر محور بر کاربرد فراگفتمان و انگیزش نوشتن در فراگیران زبان انگلیسی اناهیتا جعفری داود امینی بهرام بهین - 65 بررسی علّی-ساختاری رابطه بین سیستم خود انگیزشی اصلاح شده، هیجان ها، رفتار یادگیری انگیزشی و مهارت در زبان دوم سیدحسام سیدنجارحسینی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 66 تاثیر روش های یادگیری مبتنی بر ذهن بر توانایی حفظ و به یاد آوری لغت در فراگیران زبان خارجی مهسا رحمانی اصل داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 67 بررسی انسجام بینامتنی در ترجمه ی فارسی بهشت گمشده ی جان میلتون سعید فتحی نژاد رضا یل شرزه داود امینی - 68 مطالعه تاثیر امتحان ورودی دانشگاه بر آموزش زبان انگلیسی در ایران از دیدگاه معلمان تازه استخدام شده و دانش اموزان پیش دانشگاهی الهام عدیمی عتیق فرزاد سلحشور داود امینی - 69 بررسی ارتباط تئوری قدرت فوکو با استراتژی های ترجمه فمینیستی وان فلوتو و کاربرد آنها در ترجمه فارسی »اتاقی از آن خود« اثر ویرجینیا ولف صدیقه محمدی ایوبی رضا یل شرزه داود امینی - 70 هویت و آمادگی برای آزمون آیلتس: مورد مطالعه؛ متقاضیان ایرانی بخش گفتاری آزمون آیلتس اشکان اقازاده ایوبی فرزاد سلحشور داود امینی - 71 نقش توانایی ارتباطی درون فرهنگی و سطح فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان ایرانی در میزان تمایل به ارتباط آنها نسترن بلدی بهرام بهین داود امینی - 72 دقت زبان آموزان ایرانی در تلفظ انگلیسی و آثار آن روی ارزیابی معلمان از فهم پذیری آنها جهانبخش خلیلی بهرام بهین داود امینی - 73 رابطه ی صفات شخصیت و تجربه ی تدریس معلمان ایرانی زبان انگلیسی با انگیزش شغلی آنان الناز کاظمی داود امینی حسن یعقوبی - 74 بکارگیری مدل ترجمه ی کاربرمحور در متن اطلاع رسانی: مطالعه موردی معین مداین زاده رضا یل شرزه داود امینی - 75 ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هیجان های اخلاقی فراگیران زبان انگلیسی در ایران مهری جمشیدی سرخه کاوی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی --- - 76 بررسی مقایسه ای باورهای دانش آموزان دبیرستانی تیزهوش و عادی در ایران درباره فراگیری زبان انگلیسی انیس عمرانی داود امینی کاظم پورالوار - 77 بررسی رابطه ی بین سبک یادگیری ادراکی و راهبرد های یادگیری مهارت-محور دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی . نفیسه جلیلی داود امینی کاظم پورالوار - 78 بررسی رابطه بین نیازهای روانشناختی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی و سوگیری انگیزشی آنان رقیه جهانی اقبلاغ داود امینی --- - 79 مطالعه زبانشناختی اجتماعی تغییر زبان آموزش در کلاس های موسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران شهلا ناظری فرزاد سلحشور داود امینی - 80 اثر زمان بندی بازخورد و جهت گیری هدف در فراگیری شکل زبان دوم خدیجه نوری بهرام بهین --- - 81 مطالعۀ میزان تحمَل معلمان زبان انگلیسی در برابر تغییر زبان ارتباطی توسط زبان آموزان ایرانی پروانه نوریان داود امینی بهرام بهین - 82 رابطه بین اضظراب و شادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی با تمرکز بر جنسیت و سو گیری هدف ارزو چاوشی زاده خبازی داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 83 تاثیر خشونت کلامی بر تمایل به مکالمه فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسرین فیضی پور فرزاد سلحشور داود امینی - 84 اثر والانس هیجانی، بسامد واژگانی و جنسیت بر مدت زمان تشخیص کلمات در زبان دوم: مطالعه ی مبتنی بر ردیابی چشمی مهدیه ممی زاده پاکچین داود امینی کاظم پورالوار - 85 هویت و زبان: منظر جامعه شناختی-فرهنگی آرمان حیدرزاده فرزاد سلحشور داود امینی - 86 بررسی علّی-ساختاری نقش آگاهی از راهبرد های فراشناختی و خودتنظیمی در مهارت خواندن فراگیران ایرانی زبان انگلیسی مصطفی حسینی انهاری داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 87 Developing ESP Curriculum for Physics Students of Iran on the basis of Needs Analysis خدیجه زاهدنژاد داود امینی --- - 88 A comparative study of EFL Learners’ affective states in online and traditional courses رسا فرامرززاده داود امینی ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی - 89 The relationship between Iranian EFL learners’ breadth and depth of vocabulary knowledge and writing performance: The relevance of rhetorical mode زهرا ایروانی محمدابادی داود امینی بهرام بهین - 90 Exploring EFL teachers’ Moral Identity: The Case of Iranian Teachers سیما نجفی داود امینی بهرام بهین - 91 An Investigation into the Application of Verbal Abuse by Iranian Teachers in EFL Classes سحر افشین داود امینی قادر رزمجو - 92 تحلیل تطبیقی ترکیب های قالبی استفاده شده توسط نویسندگان بومی و ایرانی در مقالات پزشکی : ساختار و عملکرد الشن ورقایی فرزاد سلحشور داود امینی - 93 The Effect of Feedback Timing on the Acquisition of Simple Past Form: Relevance of Willingness to Communicate صالح اشرفی داود امینی محمدرضا خدادوست - 94 The Relationship between Vocabulary Learning Strategies and Breadth and Depth of Vocabulary Knowledge قادر جدی داود امینی بهرام بهین - 95 The Relationship between the Second Language Deep Vocabulary Knowledge and Speaking Performance: Mediation of Task Type رعنا انصاری داود امینی بهرام بهین - 96 The Role of Ideological and Cultural Schemata in Acquiring Abstract Social Vocabulary by Iranian EFL Learners شادی علی نژاد داود امینی بهرام بهین - 97 A Comparative Study of Lexical Bundles in Soft Science Articles Written by Native and Iranian Authors --- داود امینی --- - 98 The effect of meta-cognitive instruction and perfectionism on top down and bottom up processing in listening comprehension محیا شاملو داود امینی --- - 99 Exploring the Role of Noticing in Narrative Writing Task and its Effect on EFL Learners’ Writing Performance --- داود امینی --- -