Name moosa piri Affliation Azarbaijan Shahid Madani University، Education Sciences Degree Ph.D / curriculm development Academic Rank Associate Professor WebSite — Email piri_moosa [at] yahoo [dot] com Article Presentation Project Book Thesis Speech Innovation TitleStudentPrimary advisoradvisorDefence date 1 نقش عوامل مرتبط با معلم در پیش بینی اجرای برنامه درسی مبتنی بر شایستگی. حسین بابائی موسی پیری سیروس اسدیان - 2 تجربه زیسته دانش آموزان پایه ششم از حضور در مدرسه در دوره ابتدایی از بُعد اجرای تکالیف درسی فاطمه زریئی گاوگانی سیروس اسدیان موسی پیری - 3 تحلیل محتوای اشعار و داستان های کتاب های درسی دوره ی اول ابتدایی از منظر رشد اخلاق نصراله قربانی موسی پیری سیروس اسدیان - 4 نقش برنامه درسی پنهان در اشتیاق و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی فاطمه شاهی موسی پیری سیروس اسدیان - 5 میزان کاربست برنامه های درسی اجرا شده دانشگاه فرهنگیان در سطح کلاس درس توسط معلمان جدیدالاستخدام میترا بوقچه چی خلجانی سیروس اسدیان موسی پیری - 6 : نقش ویژگی های فردی، ساختارهای دانش و باورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ادغام فناوری های معلمان دوره متوسطه. سعید بی باک سیروس اسدیان موسی پیری - 7 تجارب زیسته دانشجویان دوره کارشناسی پیرامون اجرای برنامه درسی دروس تربیت بدنی عمومی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رقیه حاجی حسینلو سیروس اسدیان موسی پیری - 8 نقش شایستگی های معلمان بر نتایج دانش آموزان در آموزش علوم پایه ششم ابتدایی: نقش واسطه ای کیفیت تدریس ارزو راژ موسی پیری --- - 9 تجربه زیسته دانش آموختگان رشته تحقیقات آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پیرامون کسب شایستگی پژوهشی سعیده جودی چلانسفلی سیروس اسدیان موسی پیری - 10 تحلیل برنامه های درسی مغفول دوره دوم متوسطه از منظر توجه به نیازهای اساسی پنجگانه ویلیام گلاسر راضیه سقالی موسی پیری سیروس اسدیان - 11 وضعیت انعکاس ارزش ها دربرنامه درسی دوره اول متوسطه رویا خضری موسی پیری سیروس اسدیان - 12 رابطه ادراک از برنامه درسی پنهان و کیفیت زندگی دانشگاهی در دانشجویان رشته های علوم تربیتی فرشته امیری موسی پیری سیروس اسدیان - 13 تحلیل برنامه های درسی دروس عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از بعد طراحی، اجرا و ارزشیابی علیرضا ابراهیمی باروق سیروس اسدیان موسی پیری - 14 بررسی رابطه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در بین معلمان ابتدایی فاطمه زارعی چنزق عیسی برقی موسی پیری - 15 بررسی وضعیت برنامه های درسی پروژه در دوره کارشناسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از بعد کیفیت اجرا وحصول به اهداف قصد شده فائزه حیدری کهنه شهری سیروس اسدیان موسی پیری - 16 تجارب زیسته دانش آموختگان دوره تحصیلات تکمیلی از توجه به اصول روش شناسی و اخلاق پژوهش در انجام پایان نامه های خود زیبا اقازاده بوکت سیروس اسدیان موسی پیری - 17 بررسی میزان موفقیت برنامه های درسی مهارت آموزی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در حصول به اهداف قصد شده شکوفه غسالی شبستری سیروس اسدیان موسی پیری - 18 کاربست ابعاد دانش (مهارتی، شناختی، رویه ای (فرایندی)، ارتباطی و مدیریت فناوری) در اجرای برنامه درسی دوره ابتدایی کیوان قادریان نبی کندی موسی پیری سیروس اسدیان - 19 آسیب شناسی اجرای آموزش الکترونیکی در دوره دوم ابتدایی از نگاه معلمان ناحیه 3 شهر تبریز اشرف مهردوست موسی پیری سیروس اسدیان - 20 چالش های ارزشیابی مجازی برنامه ی درسی دوره ی ابتدایی از نظر معلمان ناحیه ی 2 شهر قم خدیجه مطیع موسی پیری عیسی برقی - 21 بررسی میزان برخورداری معلمان ریاضی از استانداردهای تدریس ریاضی بر اساس استاندارد TPACK مریم محمدزاده ینگجه موسی پیری بهبود یاری قلی - 22 بررسی میزان تحقق برنامه درسی چند فرهنگی از دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی مرتضی عبدلی اسلاملو عیسی برقی موسی پیری - 23 تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش های آموزش آن در دوران آموزش مجازی فاطمه محمدی تنورلویی بهبود یاری قلی موسی پیری - 24 فرصت ها و چالش های تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا با ارائه راهکار سهیلا معروفی موسی پیری عیسی برقی - 25 عوامل مؤثر بر بی انگیزگی آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان زهرا محمدی هشجین سیروس اسدیان موسی پیری - 26 آسیب شناسی آموزش های مجازی ارائه شده در دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان در دوره همه گیری کرونا پریا علیزاده گاوگانی سیروس اسدیان موسی پیری - 27 آسیب شناسی سیستم ارزشیابی مجازی در دوره ابتدایی رقیه خلیلی شهابی عیسی برقی موسی پیری - 28 اداراک دانش آموزان دوره متوسطه شهر ملکان از محیط آموزشی در بستر مجازی حامد کرامت موسی پیری سیروس اسدیان - 29 مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دوره های سه گانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور علی یاری قراداغلو موسی پیری سیروس اسدیان - 30 بررسی فاصله برنامه درسی اجرا شده با برنامه درسی قصد شده پایه ششم ابتدایی در دوران شیوع کرونا سیما تمیزی سیروس اسدیان موسی پیری - 31 نیازسنجی مهارت های فنی و آموزشی اساتید دانشگاه ها در نحوه اجرای برنامه درسی یادگیری الکترونیکی در پاندمی کرونا سمانه رضاپوردمیه موسی پیری عیسی برقی - 32 شناخت موانع و چالش های اجرای برنامه ویژه مدرسه ( طرح بوم) در دوره ابتدایی نازنین مجریان گلوگاهی موسی پیری بهبود یاری قلی - 33 بازنمایی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی علوم تربیتی مجید میرزائی بولالی عیسی برقی موسی پیری - 34 نقش فرهنگ مدرسه در پذیرش نوآوری های برنامه درسی در دوره ابتدایی وقار مریخی حدادان عیسی برقی موسی پیری - 35 تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی براساس مؤلفه های قدرت نرم ایران در سال تحصیلی 99-1398. حامد علی پور موسی پیری سیروس اسدیان - 36 اثربخشی آموزش هیجان های مثبت و منفی تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش نسبت به درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی مریم مهدی پوردیلمقانی جواد مصرآبادی موسی پیری - 37 نقش واسطه ای محیط یادگیری کلاسی در رابطه برنامه درسی پنهان با مهارتهای تفکر انتقادی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان فاطمه مهدی زاده عیسی برقی موسی پیری - 38 رابطه برنامه درسی پنهان، دوزبانگی و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه مهدی فریدونی موسی پیری بهبود یاری قلی - 39 ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از بعد توجه به مهارت های معلمی دانشجو -معلمان تبریز در سال 99-98. فاطمه دهقانی سیروس اسدیان موسی پیری - 40 نقش شبکه های اجتماعی به عنوان برنامه درسی پنهان در بی انضباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه هانا خودکامه موسی پیری عیسی برقی - 41 بررسی وضعیت درگیری دانش اموزان دوره دوم ابتدایی با برنامه درسی علوم تجربی سیده فریبا علیزاده لیلان سیروس اسدیان موسی پیری - 42 آسیب شناسی مسائل آموزش و یادگیری در بین دانش آموزان دختر هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش شهر ارومیه رقیه افتحی موسی پیری بهبود یاری قلی - 43 نقش مؤلفه های بی تفاوتی تحصیلی بر بازده های یادگیری در دروس عربی و دین و زندگی رشته علوم تجربی دوره دوم متوسطه زهرا رحمتی زاده موسی پیری سیروس اسدیان - 44 جایگاه سوادهای چندگانه در برنامه درسی دوره ابتدایی زهرا ناصری بهبود یاری قلی --- - 45 اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان الناز مردآزادبهی موسی پیری --- - 46 بررسی انطباق طرح دوره های آموزشی بهره برداران روستایی جهاد کشاورزی شهرستان خدآفرین با عناصر آموزش پودمانی ساناز ایمانقلی پورعاشقلو موسی پیری --- - 47 شناسایی قابلیت ها و موانع شبکه های مجازی در تحقق اهداف برنامه درسی قصد شده در دوره اول متوسطه ابراهیم عزتی بهبود یاری قلی --- - 48 بررسی ترجیحات والدین و مرییان دانش آموزان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره و همسویی آن با برنامه درسی مطلوب فریبا رحیمی ملایی سیروس اسدیان موسی پیری - 49 تناسب حجم و دشواری مفهومی دروس ریاضی و مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با زمان اختصاص یافته در جدول دروس زینال پایان موسی پیری بهبود یاری قلی - 50 تبیین عوامل موثر بر ایجاد شکاف دیجیتال در برنامه درسی بر اساس نظریه مبنایی شمسا گواهر بهبود یاری قلی موسی پیری - 51 تحلیل محتوای کتاب های دوره ی اول متوسطه از جنبه ی پرداختن به تعلیم و تربیت اقتصادی لیلا لطفی موسی پیری سیروس اسدیان - 52 شناسایی مولفه های روش تدریس پرسش و پاسخ و میزان کاربست آن توسط دبیران دوره اول متوسطه آرش سعداللهی تقی زوار موسی پیری - 53 تاثیر آموزش سواداخلاقی بر هیجان های پیشرفت تحصیلی و گرایش به تفکر انتقادی دانش آموزان شبنم عزیزخیال بهبود یاری قلی --- - 54 تاثیر روش تدریس مبتنی بر زیباشناسی بر خلاقیت، ادراک از محیط مدرسه و رضایت از مدرسه در دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه ارشد سوارثانی سیروس اسدیان موسی پیری - 55 بررسی میزان توجه دبیران زبان انگلیسی به مولفه های تدریس براساس مدل گرین در شهر تبریز فاطمه ستاری موسی پیری سیروس اسدیان - 56 رابطه خودکارآمدی معلمان و صلاحیت حرفه ای آنان با انگیزش شغلی بر اساس نظریه خودتعیین گری محسن مرکدی موسی پیری جواد مصرآبادی - 57 نقش کیفیت تجارب یادگیری با احساس تعلق به مدرسه و نگرش برنامه درسی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر اردبیل در سال تحصیلی 1396-1395 افسانه شاهی موسی پیری عیسی برقی 1395/12/08 58 تحلیل برنامه درسی مغفول سبک زندگی اسلامی- ایرانی در بین دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیر حیدری کلجه سیروس اسدیان موسی پیری - 59 بررسی تطبیقی عملکرد تحصیلی و ادراک از جو کلاس درس دانش آموزان بهره مند از برنامه درسی داستانی و برنامه درسی مصوب علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی --- سیروس اسدیان موسی پیری - 60 تحلیل محتوای کتب درسی رشته کامپیوتر کار و دانش به لحاظ توجه به مفهوم مهارت های نرم سمیه زارعی سیروس اسدیان موسی پیری - 61 ارزشیابی مقایسه ای کیفیت برنامه درسی مجزا و تلفیقی پایه ششم ابتدایی نسرین همایونی بخشایش موسی پیری روح اله مهدیون - 62 آسیب شناسی برنامه درسی ملی ریاضی بر اساس مولفه های برنامه درسی جواد قصاب زاده موسی پیری عیسی برقی - 63 ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت بدنی دوره کارشناسی ارشد سوران کلاه دوزی موسی پیری سیروس اسدیان - 64 تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره متوسطه اول، برحسب میزان توجه به مؤلفه های سرمایه اجتماعی و فرهنگی در سال تحصیلی 95-94 محمد حرفتی سبحانی موسی پیری سیروس اسدیان - 65 تاثیر تدریس مبتنی بر زیبایی شناختی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان و نگرش آنان نسبت به مدرسه قادر عزیزی سیروس اسدیان موسی پیری - 66 تاثیر تدریس مبتنی بر زیبایی شناختی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان و نگرش آنان به مدرسه قادر عزیزی سیروس اسدیان موسی پیری - 67 تحلیل برنامه درسی پایه های پنجم و ششم ابتدایی به لحاظ توجه به مفهوم حقوق تربیتی کودکان بر اساس دیدگاه معلمان و دانش آموزان صابر دوستی سیروس اسدیان موسی پیری - 68 بررسی تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفه ای استادان و ارتباط آن با تدریس خود- گزارشی استادان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رحمت سعادت فر سیروس اسدیان --- - 69 تدریس اثربخش بر اساس تجارب حرفه ای استادان و رابطه ان با تدریس خود- گزارشی رحمت سعادت فر سیروس اسدیان --- 1394/12/11 70 بررسی مقایسه ای اثربخشی نقشه مفهومی بریادداری ودرک مفاهیم برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی شهرستان اشنویه سال تحصیلی 94-1393 --- موسی پیری جواد مصرآبادی 1394/07/15 71 تاثیر آموزش به روش جیگ ساو بر شاخص های شناختی، عاطفی وسازگاری عاطفی- اجتماعی تحصیلی درس ریاضی فراگیران ششم ابتدایی در سال 94ـ 93 --- موسی پیری --- 1394/10/12 72 رابطه ادراک از ارتباط با همسالان، شیوه های کمک خواهی تحصیلی و حمایت اجتماعی ادراک شده با تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان سال دوم متوسطه شهر سنندج --- موسی پیری --- 1394/10/14 73 بررسی وضعیت اجرای برنامه درسی کار وفناوری پایه هفتم و شناسایی عوامل مؤثر بر اجرای آن ازنظر دبیران و مدیران شهر تبریز سال تحصیلی 94-93 مرتضی محمد زاده موسی پیری سیروس اسدیان 1394/07/20 74 چالش های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در تربیت شهروندی-اجتماعی رضا فزونی موسی پیری سیروس اسدیان 1393/03/10