1 |
|
نشریه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور (نشریه چشم انداز برنامه درسی و آموزش ) سوم (1403) -----
|
2 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) 22 (1402) 137-147
|
3 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 4 (1402) 352-364
|
4 |
|
آموزش و ارزشیابی 15 (1401) 13-28
|
5 |
|
آموزش محیط زیست و توسعه پایدار دهم (1400) 161-174
|
6 |
|
تفکر و کودک 11 (1399) 233-255
|
7 |
|
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی دوره 9 (1399) 223 - 251
|
8 |
|
مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه دوره هجدهم (1399) 496-509
|
9 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) 2 (1399) 177-167
|
10 |
|
اندازه گیری تربیتی سال نهم (1398) 1-16
|
11 |
|
پژوهش های آموزش و یادگیری 15 (1398) 663-72
|
12 |
|
تدریس پژوهی سال هفتم (1398) 1-20
|
13 |
|
آموزش و ارزشیابی 12 (1398) 80-102
|
14 |
|
مطالعات برنامه درسی -انجمن مطالعات برنامه درسی ایران سال چهاردهم (1398) 55-76
|
15 |
|
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی سال ششم (1398) 31-34
|
16 |
|
اعتیاد پژوهی سوء مصرف مواد جلد 12 (1398) صفحات 25-42
|
17 |
|
مطالعات برنامه درسی -انجمن مطالعات برنامه درسی ایران سال سیزدهم (1397) 141-168
|
18 |
|
سلامت و بهداشت اردبیل دوره نهم (1397) 462-474
|
19 |
|
روانشناسی تربیتی 14 (1397) 19-36
|
20 |
|
فیزیولوژی ورزشی سال چهاردهم (1397) 77-85
|
21 |
|
پژوهش های برنامه درسی دوره هشتم (1397) 65-84
|
22 |
|
مطالعات برنامه درسی -انجمن مطالعات برنامه درسی ایران 12 (1397) 119-142
|
23 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی دوره 12 (1397) 73-100
|
24 |
|
فناوری آموزش 12 (1397) 229-236
|
25 |
|
نامه آموزش عالی سال یازدهم (1397) 89-111
|
26 |
|
تحقیقات فرهنگی ایران - پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم 4 (1396) 41-65
|
27 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) دوره دوم (1396) 91-99
|
28 |
|
پژوهش های جامعه شناسی معاصر (دانشگاه بوعلی سینا همدان) سال ششم (1396) 121-147
|
29 |
|
مطالعات برنامه درسی آموزش عالی 8 (1396) 131-156
|
30 |
|
مطالعات میان فرهنگی – دانشگاه آزاد اسلامی دوره 12 (1396) 117-142
|
31 |
|
اعتیاد پژوهی سوء مصرف مواد 10 (1396) 113-126
|
32 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی سال یازدهم (1395) 49-74
|
33 |
|
امداد و نجات دوره 8 (1395) 1-22
|
34 |
|
فناوری آموزش 11 (1395) 11-19
|
35 |
|
آموزش و ارزشیابی 9 (1395) 155-169
|
36 |
|
نظریه و عمل در برنامه درسی 4 (1395) 55-80
|
37 |
|
روانشناسی تربیتی 12 (1395) 21
|
38 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) سال سیزدهم، دوره دوم (1395) 99-109
|
39 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) دوره پنجم (1394) 1-22
|
40 |
|
Salmagundi 1 (2015) 1-13
|
41 |
|
نوآوری های آموزشی چهاردهم (1394) 87-112
|
42 |
|
فناوری آموزش 10 (1394) 37-44
|
43 |
|
آموزش پژوهی (دانشگاه فرهنگیان) 1 (1394) 41-53
|
44 |
|
fabreries 4 (2015) 89-103
|
45 |
|
مطالعات برنامه درسی -انجمن مطالعات برنامه درسی ایران سال نهم (1393) 39-62
|
46 |
|
توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان (1393) 50-63
|
47 |
|
توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان 7 (1393) 48-58
|
48 |
|
نامه آموزش عالی (1393) 63-75
|
49 |
|
مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه 12 (1393) 238-247
|
50 |
|
توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان (1393) 48-54
|
51 |
|
مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه (1393) 238-248
|
52 |
|
اندیشه های نوین تربیتی (1393) 141-160
|
53 |
|
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی – وزارت علوم،تحقیقات و فناوری سازمان سمت یک (1392) 71-86
|
54 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) (1392) -
|
55 |
|
اندیشه های نوین تربیتی (1392) 27-48
|
56 |
|
Procedia-Social and Behavioral Scinences (2013) 435-425
|
57 |
|
نوآوری های آموزشی (1392) 111-126
|
58 |
|
European Poultry Science 1 (2013) 1224-1232
|
59 |
|
International Research Journal of Applied & Basic Sciences Issn: 2251-838X (2013) 607- 604
|
60 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1391) 102-106
|
61 |
|
فصلنامه علوم رفتاری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر) (1390) 41-27
|
62 |
|
فصلنامه علوم تربیتی (1390) 90-75
|
63 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) (1389) 27-1
|