1 |
|
خانواده پژوهی (پژوهشکده خانواده ) 1 (1403) 125-144
|
2 |
|
مجله دانشکده پزشکی مشهد 67 (1403) 590-602
|
3 |
|
نوآوری های آموزشی 5 (1403) 149-177
|
4 |
|
روان پرستاری 11 (1402) 87-100
|
5 |
|
علوم تربیتی (علوم تربیتی و روانشناسی سابق) ـ دانشگاه شهید چمران اهواز 6 (1402) 17-40
|
6 |
|
پژوهشهای کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی سابق) - دانشگاه تهران 14 (1402) 41-73
|
7 |
|
سلامت جامعه 17 (1402) 15-+26
|
8 |
|
رویکردی نو بر آموزش کودکان 5 (1402) 15-30
|
9 |
|
رویکردی نو بر آموزش کودکان 5 (1402) 217-236
|
10 |
|
طلوع بهداشت 22 (1402) 89-106
|
11 |
|
خانواده و پژوهش 20 (1402) 87-108
|
12 |
|
آموزش و ارزشیابی 16 (1402) 37-58
|
13 |
|
راهبردهای شناختی در یادگیری 11 (1402) 168-188
|
14 |
|
رویش روانشناسی 12(3) (1402) 25-34
|
15 |
|
فناوری آموزش 17 (1402) 525-540
|
16 |
|
عصب روانشناسی 9 (1402) 41-54
|
17 |
|
پژوهشهای تربیتی ـ دانشگاه خوارزمی 11 (1402) 1-21
|
18 |
|
فصلنامه علوم اعصاب شفای خاتم 11 (1402) 52- 64
|
19 |
|
روانشناسی تربیتی 19 (1402) 1-20
|
20 |
|
روش ها و مدل های روان شناختی 15 (1402) 1-18
|
21 |
|
فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی 3 (1401) 51-62
|
22 |
|
آموزش و ارزشیابی 15 (1401) 74-84
|
23 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 6 (1401) 556-567
|
24 |
|
تفکر و کودک 13 (1401) 99-132
|
25 |
|
تدریس پژوهی 10 (1401) 1-32
|
26 |
|
مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان 5 (1401) 86-98
|
27 |
|
روانشناسی شناختی 2 (1401) 1-21
|
28 |
|
مطالعات ناتوانی 12 (1401) 1-18
|
29 |
|
پژوهشهای کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی سابق) - دانشگاه تهران 13 (1401) 325-350
|
30 |
|
راهبردهای شناختی در یادگیری 10 (1401) 1-34
|
31 |
|
نوآوری های آموزشی 21 (1401) 165-189
|
32 |
|
Online Information Review 46 (2022) 1468-4527
|
33 |
|
خانواده درمانی کاربردی 2 (1400) 309-327
|
34 |
|
شناخت اجتماعی- دانشگاه پیام نور با همکاری انجمن روانشناسی اجتماعی ایران 20 (1400) 139-164
|
35 |
|
روانشناسی نظامی 12 (1400) 99-118
|
36 |
|
تفکر و کودک 12 (1400) 31-53
|
37 |
|
آموزش و ارزشیابی 14 (1400) 165-183
|
38 |
|
نوآوری های آموزشی 20 (1400) 7-30
|
39 |
|
راهبردهای شناختی در یادگیری 9 (1400) 71-90
|
40 |
|
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 11 (1400) 45-66
|
41 |
|
نوآوری های آموزشی 20 (1400) 72-94
|
42 |
|
پژوهش های روان شناسی اجتماعی 11 (1400) 93-110
|
43 |
|
مطالعات روان شناختی 16 (1399) 93-107
|
44 |
|
علوم روانشناختی 19 (1399) 1647-1654
|
45 |
|
آموزش و ارزشیابی 13 (1399) 36-13
|
46 |
|
نوآوری های آموزشی 19 (1399) 85-112
|
47 |
|
سلامت روان کودک 7 (1399) 264-277
|
48 |
|
کودکان استثنایی 20 (1399) 111-126
|
49 |
|
مطالعات ناتوانی 10 (1399) 1-11
|
50 |
|
روانشناسی شناختی 7 (1398) 63-79
|
51 |
|
روانشناسی شناختی 7 (1398) 52-68
|
52 |
|
Online Information Review 44 (2019) 114-138
|
53 |
|
طب جنوب 22 (1398) 200-213
|
54 |
|
طب جنوب 22 (1398) 200-213
|
55 |
|
پژوهش های آموزش و یادگیری 15 (1398) 663-72
|
56 |
|
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 9 (1398) 135-164
|
57 |
|
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 8 (1398) 181-191
|
58 |
|
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 12 (1398) 8-15
|
59 |
|
مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی سابق) 11 (1398) 45-66
|
60 |
|
روانشناسی تربیتی 15 (1398) 71-94
|
61 |
|
روان شناسی تحولی: روان شناسان ایرانی 15 (1398) 249-260
|
62 |
|
اندازه گیری تربیتی 9 (1397) 91-114
|
63 |
|
اعتیاد پژوهی سوء مصرف مواد 12 (1397) 119-136
|
64 |
|
اندازه گیری تربیتی 8 (1397) 151/164
|
65 |
|
رویش روانشناسی 10 (1397) 183-198
|
66 |
|
روانشناسی افراد استثنایی 8 (1397) 101-194
|
67 |
|
پژوهش های نوین روانشناختی 50 (1397) 86-110
|
68 |
|
نوآوری های آموزشی 2 (1397) 97-112
|
69 |
|
روانشناسی مدرسه دوره 7، شماره 1 (1397) صفحه 67-83
|
70 |
|
آموزش و ارزشیابی سال یازدهم (1397) 13-29
|
71 |
|
نوآوری های آموزشی 14 (1397) 7-24
|
72 |
|
مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اراک 21 (1397) 91-104
|
73 |
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسـگان بـا همکـاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران) دوره دوم (1396) 91-99
|
74 |
|
نوآوری های آموزشی 1 (1396) 57-76
|
75 |
|
سلامت کار ایران 14 (1396) 25-34
|
76 |
|
اندیشه های نوین تربیتی دوره 13، شماره 3 (1396) 187-210
|
77 |
|
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی 68 (1396) 102-110
|
78 |
|
روانشناسی تربیتی 12 (1395) 59-78
|
79 |
|
طب جنوب 18 (1395) 786-799
|
80 |
|
مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی سابق) 8 (1395) 124-141
|
81 |
|
نوآوری های آموزشی 15 (1395) 84-87
|
82 |
|
آموزش و ارزشیابی 9 (1395) 83-103
|
83 |
|
نوآوری های آموزشی 14 (1394) 100-123
|
84 |
|
آموزش و ارزشیابی سال 8 (1394) 63-75
|
85 |
|
آموزش پژوهی (دانشگاه فرهنگیان) 1 (1394) 57-76
|
86 |
|
فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی 4 (1394) 43-62
|
87 |
|
آموزش و ارزشیابی دوره 8 (1394) 93-108
|
88 |
|
مطالعات علوم پزشکی (1393) 1075-1067
|
89 |
|
مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی سابق) (1393) 42035
|
90 |
|
اندیشه های نوین تربیتی (1393) 141-160
|
91 |
|
International Journal of Psychology and Behavioral Research (2014) 312-322
|
92 |
|
نوآوری های آموزشی (1392) 95-109
|
93 |
|
مجله اندازگیری تربیتی (1392) 42035
|
94 |
|
آموزش عالی ایران ـ انجمن آموزش عالی ایران (1392) 165-200
|
95 |
|
علوم رفتاری - دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله (عج) (1392) 83-90
|
96 |
|
اندازه گیری تربیتی (1391) 182-165
|
97 |
|
نوآوری های آموزشی (1391) 51-29
|
98 |
|
اندیشه های نوین تربیتی (1390) 33-9
|
99 |
|
همایش بین المللی آموزش علوم و فن آوری با تاکید بر جهان اسلامی (1390) 55-52
|
100 |
|
مطالعات برنامه درسی آموزش عالی (1389) 101-85
|
101 |
|
در مجله علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ، (1389) 153-139
|
102 |
|
فصلنامه " انتظام اجتماعی/ سال اول/شماره دوم/ تابستان 1388" (1389) 56-33
|
103 |
|
نشریه علوم انسانی و اجتماعی ، شماره 31-30 (1389) 199-179
|
104 |
|
نوآوری های آموزشی (1389) 24-7
|
105 |
|
فناوری آموزش (1389) -
|
106 |
|
فصلنامه علمی پزوهشی روانشناسی دانشگاه تبریز (1388) -
|
107 |
|
فصلنامه پزوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی (1388) -
|