نام و نام خانوادگی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی شغل عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان / دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی / گروه علوم تربیتی تحصیلات دکترای تخصصی / علوم تربیتی- سنجش و اندازه گیری مرتبه علمی دانشیار صفحه شخصی — پست الکترونیک dr [dot] golmohammad [at] yahoo [dot] com مقاله چاپشده مقاله ارائهشده طرح پژوهشی کتاب پایاننامه سخنرانی ابداع عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع 1 آسیب شناسی گزینش دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان تبریز فائزه ایمانی بهبود یاری قلی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 2 شناسایی مولفه های معلمان ابتدایی الهام بخش ثنا کرامتی نیا غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی بهبود یاری قلی - 3 مدل ساختاری ارتباط نشانگان اختلال نقص توجه-بیش فعالی و درگیری هیجانی در مدرسه با نقش میانجی بازداری رفتار و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان ابتدایی فاطمه مظلومی مراغی سیاوش شیخعلی زاده غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 4 بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر انگیزش و بهزیستی اجتماعی دانش آموزان اکرم مبشری دولت ابادی عیسی برقی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 5 واکاوی آسیب های تربیت تک ساحتی ناشی از فضای رقابتی کنکور در نظام آموزشی دوره متوسطه حسن مظفری پور بهبود یاری قلی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 6 رابطۀ بین سبک های دلبستگی و بی صداقتیِ تحصیلی با میانجی گریِ خودکارآمدی در دانش آموزان دورۀ اول متوسطه عشایر کلیبر حسین تریان رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 7 اثربخشی یادگیری معکوس بر انگیزش، اهمال کاری و بی حوصلگی تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه محیا مرادلو ابوالفضل فرید غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 8 چالش های دوزبانگی در مدارس روستایی شهرستان کلیبر جواد ابوالحسنی کلیبر غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی روح اله مهدیون - 9 اثربخشی آموزش فنون کنترل خود بر بهبود رفتارهای پرخطر و پرخاشگری دانش آموزان دوره دوم متوسطه زهرا محمودی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی سیاوش شیخعلی زاده - 10 اثر بخشی آموزش اشتیاق تحصیلی بر رفتار کمک خواهی و پایستگی تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه مائده سلمانی رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 11 تدوین و اعتباریابی بسته پیشگیری از قلدری/قربانی فضای مجازی مبتنی بر نقش عوامل فرهنگی، شناختی و هیجانی و اثربخشی آن بر عزت نفس و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان متوسطه اول فاطمه علی پور ابوالفضل فرید رامین حبیبی - 12 مدل یابی نقش استرس تحصیلی در کارکردهای اجرایی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی سنا رشیدی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی جواد مصرآبادی - 13 الگوی رابطه علی بین استفاده از بازی های رایانه ای و بهزیستی تحصیلی با نقش میانجی نقص کارکردهای اجرایی در بین دانش آموزان آیلار کمیلی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی ابوالفضل فرید - 14 اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر رویکردهای یادگیری، کارکردهای اجرایی و باورهای هوشی دانش آموزان دورۀ دوم متوسطه با توجه به نقش جنسیت صابر علی زاده رامین حبیبی ابوالفضل فرید - 15 مدل یابی رابطه علی ادراک از محیط کلاس و علاقه به مدرسه با سرزندگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی در میان دانش آموزان دوره متوسطه شهر سلماس پریسا صمدی قزلجه غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی سیاوش شیخعلی زاده - 16 ارائه الگوی آموزش با کیفیت در کلاس های متراکم دانش آموزی ناهید اجورلو بهبود یاری قلی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 17 مدل پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان از روی عملکرد آنها در مواد امتحانی آزمون ورود به دانشگاه ( کنکور) رقیه جدی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی رامین حبیبی - 18 ارتباط فرایندهای شناختی و شیوه های حل مسئله با اضطراب امتحان دانشجویان: نقش واسطه ای حافظه کاری ایسان سلیم نژاد رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 19 مقایسه اثربخشی آموزش مشارکتی به روش جیگ ساو و رقابت در گروه های پیشرفت بر یادداری، درک و حل مسئله دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در درس ریاضی کوثر مقدم خزینه جدید جواد مصرآبادی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 20 بررسی اثر بخشی تکالیف مهارت محور در درس ریاضی بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان ششم ابتدایی منصور اخوندی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی رامین حبیبی - 21 رابطه هوش معنوی و درگیری تحصیلی: نقش واسطه ای سرمایه روانشناختی و انگیزش درونی مهدی دوستی ابوالفضل فرید غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 22 تجارب زیسته والدین برای آماده سازی فرزندان جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان. سحر رضائی هریس غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی عیسی برقی - 23 شناسایی مزایا و معایب استفاده از سوابق تحصیلی در سنجش افراد متقاضی ورود به آموزش عالی هانیه ذاکری غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی عیسی برقی - 24 مدل یابی رابطه سرزندگی تحصیلی با سازگاری تحصیلی با نقش واسطه ای امید به زندگی در دوران کرونا، در دانش آموزان متوسطه دوره دوم سیده عارفه موسوی جنبه سرائی سیاوش شیخعلی زاده غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 25 روایت پژوهی چالش های زیست شده دانش آموز تراجنسیتی در بافت مدرسه کامران غفوری بهبود یاری قلی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 26 مطالعه دیدگاه ها نسبت به سهمیه های آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و چالش های آن سودابه یل یل روزگار غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی ابوالفضل فرید - 27 الگوی رابطه علی بین حمایت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی بهزیستی و انگیزه تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه خالق غفاری غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی سیاوش شیخعلی زاده - 28 رابطه پیوند با مدرسه، انعطاف پذیری شناختی و ساختار انگیزشی با سرسختی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه معصومه پریور رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 29 شناسایی چالش ها، مزایا و معایب ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی از دیدگاه اساتید، معلمان و اولیای دانش آموزان سیدشفیع سلیمی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی بهبود یاری قلی - 30 مدل یابی ارتباط حمایت تحصیلی با سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق به تحصیل و بی صداقتی تحصیلی در میان دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهرستان ثلاث باباجانی مرتضی خسروی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی ابوالفضل فرید - 31 واکاوی تجارب یادگیری دانشجویان در یادگیری الکترونیکی داود علیپورفرد سیاوش شیخعلی زاده غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 32 اثربخشی یادگیری معکوس بر سواد سلامت در درس علوم تجربی دوره دوم ابتدایی ندا نجف زاده نظام اباد عیسی برقی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 33 فرا تحلیل اعتبار و روایی آزمون ماتریس های پیش رونده ریون رنگی کودکان در جامعه ایرانی زهرا محمدزادگان غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی عیسی برقی - 34 رابطه ساده و چندگانه فلسفه زندگی و اخلاق حرفه ای با مدیریت کلاسی معلمان محمد رحمان زاده گاوگانی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی بهبود یاری قلی - 35 الگوی رابطه علی رویکردآموزشی معلمان( تسلط گرا،عملکرد گرا) و فرسودگی شغلی آنان در کلاس های چند پایه ابتدایی شهرستان مریوان: نقش واسطه ی خودکارآمدی معلمان ازاد خدادادی ابوالفضل فرید غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 36 مقایسه اثربخشی مداخلات گروهی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) بر استحکام روانی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال خواندن زهرا امیری غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی --- - 37 اثربخشی آموزش به روش بارش مغزی در درس علوم اجتماعی بر تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان علیرضا امین پورگاوگانی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی رامین حبیبی - 38 طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی پروین بهاری غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی سیاوش شیخعلی زاده - 39 اثر بخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) بر استرس ناشی از انتظارات تحصیلی و خودناتوان سازی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان چاراویماق رضا پیری غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی رامین حبیبی - 40 نقش نارسایی شناختی، مهار توجه و حافظه فعال در اضطراب امتحان دانشجویان سجاد شاهیان الچین رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 41 طراحی مقیاس سنجش ثبات پذیری تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی شهلا بابائی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی بهبود یاری قلی - 42 اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان های پیشرفت، بر کاهش مشکلات رفتاری و سازگاری تحصیلی دانش آموزان قلدر پسر دوره دوم متوسطه یوسف لطفی رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 43 الگویابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه مبتنی بر ویژگی های روان شناختی نسرین محمودی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی رامین حبیبی - 44 الگوی رابطه علّی شیوه های فرزندپروری با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجیگری فقرعاطفی، انگیزش تحصیلی و اهمال کاری سمیه عزیزی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی رامین حبیبی - 45 الگوی روابط علّی سرسختی روانشناختی و کمال گرایی با فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی گری حمایت اجتماعی ادراک شده در دانش آموزان دوره دوم متوسطه فاطمه دارایی ابوالفضل فرید غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 46 راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎل ﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه بناب سولماز مدبر غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی بهبود یاری قلی - 47 بررسی اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود مهارت های زبانی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7 تا 9 سال شهر بانه حمیده پرکار غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی جواد مصرآبادی - 48 استانداردسازی و برآورد پارامترهای آزمون هوش نوجوانان کتل براساس نظریه ی سؤال-پاسخ(IRT) در دانش آموزان 14-8 ساله ی آذرشهر بهاره عنایتی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی جواد مصرآبادی - 49 استانداردسازی و برآورد پارامترهای آزمون هوش نوجوانان کتل براساس نظریه ی سؤال-پاسخ(IRT) در دانش آموزان 14-8 ساله ی آذرشهر بهاره عنایتی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی جواد مصرآبادی - 50 بررسی روایی و پایایی آزمون های تکمیل مبتنی بر نقشه مفهومی در ماده درسی علوم تجربی پایه ششم کوثر عباداله وند غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی --- - 51 مدل یابی روابط علّی جو اخلاقی و عدالت سازمانی ادراک شده بر درگیری شغلی معلمان دوره اول آموزش متوسطه با نقش میانجی اخلاق حرفه ای مهدی فضلی بهبود یاری قلی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی - 52 بررسی رابطه سبک های فرزند پروری ادراک شده با پرخاشگری و انگیزه پیشرفت با عامل واسطه ای حمایت اجتماعی امید میرزایی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی ابوالفضل فرید - 53 بررسی رابطه تیپ های شخصیتی و تعلل ورزی تحصیلی با میزان وابستگی به اینترنت --- رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی 1394/12/10 54 بررسی رابطه تیپ های شخصیتی و تعللورزی تحصیلی با میسان وابستگی به اینترنت --- رامین حبیبی غلامرضا گل محمدنژاد بهرامی 1394/12/10